Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb vanavond rilmazafone uitgeprobeerd. Vanwege flinke insomia (slapeloosheid). Zag ik dat rilmazafone mij daarmee wel een handje kon helpen. Dus wat pellets besteld. Vanavond 9 uur begonnen met 2mg na 10 uur voelde ik nauwelijks wat. Dus nam ik 2mg bij. Rond 11 voelde ik mij blij en ontspannen maar totaal niet moe. Maar omdat ik ook slaapmedicatie krijg nog niet voldoende om te kunnen slapen. Dus rond half 12 maar 4 mg genomen. Dat wordt dan ook wel de laatste. Dus totaal van 8mg. Heb de laatste 1 keer onder de tong (opgelost) en 2 keer in het water opgelost. De rilmazafone werkt ongeveer na 1 uur pas."
"ldb123 zei: Misschien een beetje laat, maar hoe is dit afgelopen? Kwam mij ook ter aandacht als hulp voor het inslapen en was benieuwd of je meer tests hebt gedaan en wat hier de resultaten van waren! Klik om te vergroten... Als je 2 keer in de week neemt is het misschien prima. Maar ik nam het 3 keer in de week en mijn tolerantie bouwde heel snel op. Van de 1 ste week 2 pillen per keer na 2e week al in de 8 a 10 pillen. Dus als je zo nu en dan goed wilt slapen Is het prima. Hij begint langzaam na een 30/45 min al iets in te werken maar de effecten voel je echt pas na ruim een uur. Als dan kan je nog een uur ontspannen en dan bereik je de piek en wil je naar bed. Slaap je zo'n 8 1ste keer en daarna ook steeds wat korter telkens. Dit is wel mijn beste trip report denk ik haha"
"Roze Olifant zei: Wat voor slaapmedicatie neem je verder? Want zoals je waarschijnlijk al weet (ik herhaal het even voor een eventueel onwetende passieve lezer), is rilmazafone op zichzelf dan misschien geen benzodiazepine, maar als pro-drug wordt het in het lichaam omgezet in rilmazolam, en dat is, jawel, absoluut een benzo. Je bent dus benzo’s aan het stapelen (als de slaapmedicatie die je al neemt een benzo betreft). Dat je vliegensvlug tolerantie opbouwt is dan ook niet heel gek. Ik zou maar goed oppassen. Klik om te vergroten... Klopt allemaal, dat merkte ik ook. Mijn rilmazafone was vrijdag op en toen had ik alleen nog maar gidazepam en flubromazolam in huis liggen. Wat zelf vergeleken met 12 a 14 stuk rilmazafone niks voorstelt. Want ik nam 5 flubromazolam en 4 gidazepam en merkte wat ontspanning maar geen slaap. Want ja daar is het niet voor bedoeld, nu is het ook aftellen om weer naar de afkickkliniek te gaan. Ik ga denk tussen dinsdag en donderdag erheen. Tot dan weet ik het nog niet zo goed. Of weer terug naar rilmazafone of pyrazolam of de norflurazepam wat wel meer een inslaper is dan de pyrazolam. Maar ik weet van mezelf ik ben verslaafd hoor en zoek elke keer hulp als ik al 1 pil achter de kiezen heb. Of als ik ze al heb besteld"
"Ik heb ook rilmazafone in huis. Wou het gaan nemen. Ik denk dat 10 a 15 stuks ook veelste veel is. Ik hou het zelf bij 2 a 4 mg. Op reddit staat ook dat iedereen goed op gaat zolang je niet verder gaat dan 15-20mg."
"_shikantaza zei: Pas op dat je niet weer uitkomt waar je met Bromazolam belandde. Klik om te vergroten... Dankje voor je oplettendheid! Ik slikte toen brozolam echt voor angsten. En daar ging het goed mis.. nu heb ik momenteel de rilmazafone op. En merk ik wat ontspanning en zin om zo lekker te gaan slapen. Ik zocht een inslaper omdat ik nog steeds insomia (slapeloosheid) heb. Ik krijg zoplicon van de ha. Dus ga morgen weer daar na over. Maar oprecht bedankt!"
"jam zei: Er is misschien een beetje verwarring, want dit topic gaat over rilmazolam en niet over rilmazafone wat volgens mij wel verschillende stoffen zijn. Echter ben ik ook wel benieuwd naar ervaringen met rilmazafone dus als je hier iets over kan zeggen qua dosering en effect hoor ik het wel graag. Klik om te vergroten... Rilmazolam is een actief metabolitiet van Rilmazafone, even gekopieerd en geplakt haha. Dus wat je bij de vendor haalt is rilmazafone. Ik zou niet weten waar je rilmazolam 4 mg pellets anders kan halen? Het wordt in je lichaam wel omgezet weet ik. Maar goed ik weet wat ik slik en dat is rilmazafone wat wordt omgezet nar rilmazolam."
"Sorry vergeten mij ervaring te delen met rilmazafone wat uit eindelijk rilmazolam werd dus. Nou ik heb het nu 2 keer geprobeerd. 1ste keer werd ik er na 1 a 1,5 uur lichtelijk euphorisch van en steeds blijer. Ook beetje moe en heb ik na 2 a 2,5 uur mij bed opgezocht en sliep ik als een blok. Want rilmazolam piekt meestal rond de 3 uur heb ik ergens gelezen. 2e keer nam ik het dubbele van de 1ste keer wat eigenlijk iets te veel was. Ik werd na 1 uur erg moe en na 1,5 uur ben ik na bed gegaan en ben ik gelijk in slaap gevallen. Ik merkte wel dat ik in dat half uur wel erg chil en blij voelde"
"CloudSurfer zei: Pyrazolam is zowel langwerkend als angstwekkend, niet iets wat ik zou gebruiken als “inslaper”. Ik slikte zelf een lange periode pyrazolam om naar buiten te gaan zonder angsten overdag, niet iets wat ik gebruik om te kunnen slapen. Echter is er ook geen psychonaut pagina over pyrazolam, echter speculeren dus. Bromazolam is echter theorie een goede “inslaper”, mits strikt een lage dosis. Bij een lage dosis denk ik aan zo’n 0,50mg tot 0,75mg. Op dit moment doe ik dit zelf als ik echt niet in slaap kan vallen naar meerdere pogingen te hebben gedaan (thee drinken, ff naar buiten gaan, workout ect). Ik heb zelf geen auto, dus voor mij is het niet echt een probleem, en om eerlijk te zijn heb ik geen enkel last van wankelige beetje of een suf gevoel. Ditis enkel mijn ervaring, en ik raad niemand aan om het te doen, vooral niet de dag daarna achter de auto kruipen. Na een tijdje zitten denken en zoeken doe ik liever geen uitspraken of dit een goede “inslaper” is of niet. Er is naar mijn wete nog niet genoeg op mensen getest of dit een goede “inslaper” zou kunnen zijn. Op psychonaut staat 8-10 uur. Als er verdere vragen zijn over benzodiazepines of de werking ervan, je bent welkom! Klik om te vergroten... Wat ik wel uit je bericht begrijp is dat deschloroetizolam een inslaper is wel kort volgens psychonaut. Maar 8 tot 10 uur en de effecten erna zijn ook snel uit gewerkt. Dus de volgende dag voel je je fris. 8 tot 10 uur slaap klinkt goed trouwens! Haha Voor de rest ken ik geen inslaan rc benzo zo uit mijn hoofd meer? Jij wel?"
"Beste mede DF leden, Ik vroeg mij af of Deschloroetizolam alleen een slaapmiddel is. Want ik zoek niet iets voor de angsten. Vanwege een verleden met angstproblemen. Sederend of spier ontspannend is helemaal oké. Euforisch ook. En met een beetje onderzoek kwam ik bij deze rc? Eentje die wat sedeert en uiteindelijk je goed in slaap van kan vallen. En waarbij je de volgende dag niet de hele dag Suf ben. dat ben ik wel van de bromazolam,pyrazolam en flubromazolam. iemand ervaring ermee? Of andere rc adviezen hiervoor? (ik heb geen zin in advies over de gevaren van benzo etc. Ik zit ook in behandeling daarvoor) en er wordt binnenkort ook iets mee gedaan maar ter overbrugging zoek ik een goede inslaper en doorslaper"
"_shikantaza zei: Bespreken met je arts. Klik om te vergroten... Bedankt, is in volle gang. Voor nu graag advies over evt een goede rc benzo. Als alleen inslaper. Wordt binnenkort goed geholpen is ook om een korte tijd te overbruggen"