Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"- Dj scope lockdown - Martin garrix virus - Dimitri vegas turn up the speakers - Skrillex first of the year - Electro dance music mix - Trap music surface - Get that money lil durk Laat maar weten of het bevalt"
"Hallo. Heb seks verschillende keren op verschillende drugs geprobeerd. Bij mij geldt dat x toch beter het 'lieve' ondersteunt i.p.v. de 'lust' oftewel de seks zelf. Naar mijn mening kan het erg lekker zijn, maar is het erg moeilijk om in deze mindset te switchen aangezien je veel te blij bent en moeilijker op het geil worden kan focussen. Daarom ben ik het met Wacky eens dat dit beter goed gepland kan worden zodat beiden weten en zich kunnen voorbereiden dat er geneukt gaan worden. Ik ben wel van mening dat wanneer je eenmaal door hebt hoe je in de 'seksstate' raakt en eenmaal weet hoe je echt geil wordt dat het erg lekker kan zijn, maar het ook erg hard aan toe kan gaan. Het probleem is dat je een stuk later klaarkomt en hierdoor meer aan het proberen klaar te komen bent, dan de liefde aan het bedrijven. Wel heb ik het eens spontaan gedaan en ben ik ook gewoon klaargekomen, maar dan moet je nogmaals doorhebben hoe je echt geil wordt."
"MeejheM zei: Als jij zin hebt een beetje voorspel, als hij of zij meedoet zit je goed. hoe plannen jullie dat zonder drugs? vooraf ofzo? Klik om te vergroten... In mijn geval vaak wel. Het wordt bij mij niet helemaal duidelijk gepland, maar wel weten beide partijen zeg maar de vibe die er gaat komen. Als ik bijv. met een vriendin van mij alleen x ga gebruiken, dit doe ik niet met een vriendin die ik totaal niet aantrekkelijk of leuk vind. Zelfde geldt voor de andere partij. Als ik een gezellige avond wil zijn der vaak meer mensen en als ik toe ben aan seks spreek ik met een friend with benefits alleen af. Over het voorspel dit is bij mij vanzelfsprekend"
"SmartieAndMe zei: Thanks for your addition! Also english content is definately welcome here! Klik om te vergroten... First of all thankyou! It's my first post on this website, so if there are things to improve about my report I'd love to hear it!"
"Narayani zei: AnonymousUser zei: I also believe that this drug can be used as a tool to overcome social-axiety by loosening a person and giving them the confidence to overcome the fear that prohibits their capability on speaking. Klik om te vergroten... I couldn't agree more. Many people I know (including myself) have really opened up to others in their daily lives after using this drug even if they used it just once. However it is not to be considered a magical type of medicine that instantly makes every user more sociable. It should always just be viewed upon as a positive side effect - I have seen too many posts of people thinking XTC would fix all of their (social) problems. There's no worse approach in my opinion. Klik om te vergroten... First of all thanks for your reply! And I do agree with you, I think the problem there lies within the way of thoughts when it is being used. I think many people think of the comedown in the wrong way. It must be seen as the day to set things straight in your head and to think about the amazing experience someone had. And not the day to be depressed and thinking about using more! Also thinking about the things he did different and this knowlegde must be used in daily life. It surely isn't the way to magically become not axious anymore, but I do believe it can be a way to build enough confidence and knowledge about socializing. I think the most important thing when using this drug is creating the right mindset that can help you further."
"14 maart 2016 Om te beginnen zou ik graag eerst wat meer informatie over mijzelf willen vertellen. Ik ben 19 jaar oud en ben op mijn 15e begonnen te experimenteren met softdrugs en op mijn 18e met harddrugs. Ik ben altijd met het anti-drugs idee opgevoed geweest en ben dit dan ook geweest tot op het moment van experimenteren. Deze opvoeding heeft er wel voor gezorgd dat ik drugs altijd zo veilig mogelijk heb benaderd, zo heeft alles zijn voordeel. Ik keek vroeger altijd neerwaarts naar drugs gebruikers, tot ik een jointje had geprobeerd en me bedrogen voelde. Waar gaat al die heisa om? Hierdoor ben ik ook meer geïnteresseerd geraakt in andere drugs en heb ik inmiddels wat meer verstand van zaken. Zo heb ik verschillende keren speed, truffels, ritalin alcohol en xtc geprobeerd. Daarnaast heb ik geëxperimenteerd met verschillende combo’s. Ook blow ik inmiddels dagelijks behalve wanneer ik belangrijke dingen te doen heb, zoals op het werk. Ik ben niet verslavingsgevoelig en heb dan ook bijna nooit te vaak of te veel gebruikt. Ik ben een levensgenieter die graag alles in zijn leven wil proberen dus zo ook enkele drugs. Volgende bericht is geschreven nadat ik een pil van 150 mg mdma had geslikt. Het is inmiddels 23.26 en ik heb om 22.40 een ecstasy pil genomen. Ik had er nog 2 over. Ik ben een intelligent persoon wat zich vaak eenzaam voelt op de wereld. Ik heb verschillende vriendinnen gehad, maar ben mezelf uiteindelijk wat meer begonnen af te sluiten. Ik ben niet anti-sociaal, maar voeg me lang niet altijd bij mensen in. Ik geloof niet meer in vrienden en probeer me vooral te richten op familie en studie. Ik ben simpelweg ook een mens dat zich door het leven waant en manieren/inzichten probeert te verkrijgen om het leven makkelijker en leuker te maken. Ik geloof dat ecstasy in staat is iemands leven te beteren mits hij de juiste dosering, setting en mindset gebruikt. Ik heb verschillende drugs geprobeerd, maar ben altijd al geïnteresseerd geweest in de veranderingen na xtc gebruik. Ik heb tijdens het gebruik van ecstasy verschillende dingen over de wereld geleerd. 1. Gelukkig zijn is niks meer dan in de perceptie leven dat je gelukkig bent. Negatieve emoties zoals eenzaamheid, jaloezie of agressie zijn simpelweg emoties aangemaakt door de hersenen zelf als reactie op een situatie. Een emotie moet je aanvaarden en loslaten en niet achtervolgen. Gelukkig leven is dus ook echt gelukkig zijn! 2. Ik ben er heilig van overtuigd dat alles en iedereen in het leven een reden heeft van bestaan. Ik geloof dat zelfs de slechtste mensen die men heeft gekend, hebben bestaan voor een reden. Ik geloof dat de natuur, de aarde, de geest of een hogere macht ervoor zorgt dat wat er ook moet gebeuren, gebeurt. 3. Ik kan niks anders blijven doen dan zijn best om er altijd het beste van maken. In het leven is alles wat je kan doen: liefde en hulp bieden aan andere mensen. Zorg ervoor dat je niets voor niets hebt bestaan. Mijn wantrouwen in vriendschap/mensen/vriendin en zijn gevoel om wat te moeten betekenen voor andere mensen staan lijn tegenover elkaar en botst. Ik kan dan niks anders concluderen dat zolang je bewust, positief en geïnteresseerd in het leven opstelt uiteindelijk alles op zijn plek zal vallen."
"Psychedelibee zei: We doen hier niet aan die swim onzin! Iedereen weet toch wel dat je het over jezelf hebt en bovendien leest het echt super irritant een heel verhaal in de 3e persoon. Klik om te vergroten... Dank voor je reactie. Heb het bericht aangepast."
"Psychedelibee zei: Kijk dat leest een stuk fijner. Ik kan me in veel van de inzichten, gedachten gangen wel vinden eigenlijk. Er is alleen een ding wat bij mij uit het oog springt, mag ik vragen waarom je vriendschappen hebt opgegeven? Of wordt dat te persoonlijk? Klik om te vergroten... Ik heb veel mensen in mijn leven gehad die uiteindelijk slecht bleken of niks om me gaven. Zo heb ik geen contact met mijn vader en ben ik opgevoed door mijn moeder alleen. Daarnaast ben ik vaak verhuisd en heb ik het een jaar op de middelbare school ook erg moeilijk gehad. Mijn oudste broer had destijds ook nog een cokeverslaving. Ik heb erg veel vrienden gehad waar ik erg veel heb voor betekend en die nooit iets om mij gaven. Ik ben niet vaak verliefd geweest al heb ik wel 5 a 6 keer een relatie gehad. Ook hierin ben ik me meer teruggetrokken in gaan stellen aangezien het laatste meisje waar ik echt verliefd op was en ik een relatie mee had vreemdging. Hierdoor heb ik nu al langer dan een jaar geen vriendin meer. Inmiddels weet ik steeds beter met veel dingen om te gaan. Zo stel ik me veel meer open naar nieuwe mensen ook zonder ecstasy en weet ik negatieve mensen erg goed te vermijden. Ik volg een goeie opleiding en Ik ben anders gaan denken, maar wel blijft mijn vertrouwen in de mens beschadigd."
"MeejheM zei: Ik schijf ook weleens dit soort dingen op,omdat ik bang ben ze te vergeten. achteraf blijkt het vaak zo vaag/incompleet/overduidelijk dat ik liever teken. Klik om te vergroten... Thanks voor je reactie. Deels heb ik het inderdaad gedaan, omdat ik erg vaak zulke inzichten heb en het zeg maar vaak langzaam wegvaagt. Wel lukt het me steeds beter om deze positieve manier van leven daadwerkelijk vast te houden. Daarnaast schrijf ik het op, om het met andere mensen te delen die van deze gedachtegang misschien kunnen profiteren. Of voor mensen die nieuwsgierig zijn naar de positieve kanten van deze drug. Over het tekenen, hoe teken je dergelijke gedachten? Werkt dit voor jou beter dan schrijven, zo ja waarom?"
"Mijn eerste keer, Mijn eerste keer was op 18e jarige leeftijd. Mijn vrienden hadden het al enkele keren gedaan en ik heb ze tot op dat moment ook enkele keren afgewezen. Ik was net 18 geworden en had een verjaardag van een vriendin van mij. Ik wist dat er gebruikt zou worden en had zoiets van laat ik het maar gewoon een keer proberen. Over wiet heb ik namelijk ook een vooroordeel gehad, wat niet waar bleek. Ik vond het allemaal redelijk eng aangezien er zo ontzettend veel gespeculeerd word over deze drug. Ik blowde inmiddels al een stuk meer, maar wist duidelijk dat harddrugs toch 'harder en/of gevaarlijker' is. Ik had al redelijk wat informatie opgezocht zodat ik toch goed weet wat ik gebruik. Toen ik eenmaal was aangekomen bij de verjaardag, waar de stemming er al lekker in zit, namen we allemaal tegelijk de x. Kan me nog goed herinneren dat het erg lang duurde voordat ik wat begon te voelen. Ik leerde dat als ik begon te 'wachten' of te 'letten' op het gevoel dat het niet kwam. Een kwartier na inname besloten we met zijn allen 2 joints te gaan roken, iedereen die gebruikte blowt namelijk ook. Allemaal lekker poffen en praten, er waren ook mensen die alcohol hadden gehad dus het begon alsmaar gezelliger te worden. Toen keek ik naar het meisje dat jarig was en zag dat ze wegliep met een strakke bek en riep ''FUCK', zovan ik voel hem. Dit begreep ik dan ook direct. Ik wist al sowieso dat het geen troep was. Eenmaal met zijn allen naar binnen begon ik al wat strakke oogjes te zien. Ik raakte met iemand in gesprek en eenmaal toen ik lekker aan het praten was dacht ik 'WOW HIJ IS ERIN GEKICKT, ONTZETTEND FIJN'. Erg lekker gevoel. Ik had al wel van mensen gehoord hoe het ongeveer zou zijn, maar dit is niet te vergelijken met hoe het echt is. Taal is een lastig iets. Ik merk nu wel dat bij de eerste keer mijn kater en mijn 'up-downs' tijdens de trip veel sterker waren. Inmiddels heb ik het veel vaker gedaan en weet ik beter met de up-downs om te gaan waardoor ik daar aanzienlijk minder last van heb. Ook voelt de kater bij mij een stuk minder erg."