#1
14 maart 2016
Om te beginnen zou ik graag eerst wat meer informatie over mijzelf willen vertellen. Ik ben 19 jaar oud en ben op mijn 15e begonnen te experimenteren met softdrugs en op mijn 18e met harddrugs. Ik ben altijd met het anti-drugs idee opgevoed geweest en ben dit dan ook geweest tot op het moment van experimenteren. Deze opvoeding heeft er wel voor gezorgd dat ik drugs altijd zo veilig mogelijk heb benaderd, zo heeft alles zijn voordeel. Ik keek vroeger altijd neerwaarts naar drugs gebruikers, tot ik een jointje had geprobeerd en me bedrogen voelde. Waar gaat al die heisa om? Hierdoor ben ik ook meer geïnteresseerd geraakt in andere drugs en heb ik inmiddels wat meer verstand van zaken. Zo heb ik verschillende keren speed, truffels, ritalin alcohol en xtc geprobeerd. Daarnaast heb ik geëxperimenteerd met verschillende combo’s. Ook blow ik inmiddels dagelijks behalve wanneer ik belangrijke dingen te doen heb, zoals op het werk. Ik ben niet verslavingsgevoelig en heb dan ook bijna nooit te vaak of te veel gebruikt. Ik ben een levensgenieter die graag alles in zijn leven wil proberen dus zo ook enkele drugs.
Volgende bericht is geschreven nadat ik een pil van 150 mg mdma had geslikt.
Het is inmiddels 23.26 en ik heb om 22.40 een ecstasy pil genomen. Ik had er nog 2 over. Ik ben een intelligent persoon wat zich vaak eenzaam voelt op de wereld. Ik heb verschillende vriendinnen gehad, maar ben mezelf uiteindelijk wat meer begonnen af te sluiten. Ik ben niet anti-sociaal, maar voeg me lang niet altijd bij mensen in. Ik geloof niet meer in vrienden en probeer me vooral te richten op familie en studie. Ik ben simpelweg ook een mens dat zich door het leven waant en manieren/inzichten probeert te verkrijgen om het leven makkelijker en leuker te maken. Ik geloof dat ecstasy in staat is iemands leven te beteren mits hij de juiste dosering, setting en mindset gebruikt. Ik heb verschillende drugs geprobeerd, maar ben altijd al geïnteresseerd geweest in de veranderingen na xtc gebruik. Ik heb tijdens het gebruik van ecstasy verschillende dingen over de wereld geleerd.
1. Gelukkig zijn is niks meer dan in de perceptie leven dat je gelukkig bent. Negatieve emoties zoals eenzaamheid, jaloezie of agressie zijn simpelweg emoties aangemaakt door de hersenen zelf als reactie op een situatie. Een emotie moet je aanvaarden en loslaten en niet achtervolgen. Gelukkig leven is dus ook echt gelukkig zijn!
2. Ik ben er heilig van overtuigd dat alles en iedereen in het leven een reden heeft van bestaan. Ik geloof dat zelfs de slechtste mensen die men heeft gekend, hebben bestaan voor een reden. Ik geloof dat de natuur, de aarde, de geest of een hogere macht ervoor zorgt dat wat er ook moet gebeuren, gebeurt.
3. Ik kan niks anders blijven doen dan zijn best om er altijd het beste van maken. In het leven is alles wat je kan doen: liefde en hulp bieden aan andere mensen. Zorg ervoor dat je niets voor niets hebt bestaan. Mijn wantrouwen in vriendschap/mensen/vriendin en zijn gevoel om wat te moeten betekenen voor andere mensen staan lijn tegenover elkaar en botst. Ik kan dan niks anders concluderen dat zolang je bewust, positief en geïnteresseerd in het leven opstelt uiteindelijk alles op zijn plek zal vallen.
Om te beginnen zou ik graag eerst wat meer informatie over mijzelf willen vertellen. Ik ben 19 jaar oud en ben op mijn 15e begonnen te experimenteren met softdrugs en op mijn 18e met harddrugs. Ik ben altijd met het anti-drugs idee opgevoed geweest en ben dit dan ook geweest tot op het moment van experimenteren. Deze opvoeding heeft er wel voor gezorgd dat ik drugs altijd zo veilig mogelijk heb benaderd, zo heeft alles zijn voordeel. Ik keek vroeger altijd neerwaarts naar drugs gebruikers, tot ik een jointje had geprobeerd en me bedrogen voelde. Waar gaat al die heisa om? Hierdoor ben ik ook meer geïnteresseerd geraakt in andere drugs en heb ik inmiddels wat meer verstand van zaken. Zo heb ik verschillende keren speed, truffels, ritalin alcohol en xtc geprobeerd. Daarnaast heb ik geëxperimenteerd met verschillende combo’s. Ook blow ik inmiddels dagelijks behalve wanneer ik belangrijke dingen te doen heb, zoals op het werk. Ik ben niet verslavingsgevoelig en heb dan ook bijna nooit te vaak of te veel gebruikt. Ik ben een levensgenieter die graag alles in zijn leven wil proberen dus zo ook enkele drugs.
Volgende bericht is geschreven nadat ik een pil van 150 mg mdma had geslikt.
Het is inmiddels 23.26 en ik heb om 22.40 een ecstasy pil genomen. Ik had er nog 2 over. Ik ben een intelligent persoon wat zich vaak eenzaam voelt op de wereld. Ik heb verschillende vriendinnen gehad, maar ben mezelf uiteindelijk wat meer begonnen af te sluiten. Ik ben niet anti-sociaal, maar voeg me lang niet altijd bij mensen in. Ik geloof niet meer in vrienden en probeer me vooral te richten op familie en studie. Ik ben simpelweg ook een mens dat zich door het leven waant en manieren/inzichten probeert te verkrijgen om het leven makkelijker en leuker te maken. Ik geloof dat ecstasy in staat is iemands leven te beteren mits hij de juiste dosering, setting en mindset gebruikt. Ik heb verschillende drugs geprobeerd, maar ben altijd al geïnteresseerd geweest in de veranderingen na xtc gebruik. Ik heb tijdens het gebruik van ecstasy verschillende dingen over de wereld geleerd.
1. Gelukkig zijn is niks meer dan in de perceptie leven dat je gelukkig bent. Negatieve emoties zoals eenzaamheid, jaloezie of agressie zijn simpelweg emoties aangemaakt door de hersenen zelf als reactie op een situatie. Een emotie moet je aanvaarden en loslaten en niet achtervolgen. Gelukkig leven is dus ook echt gelukkig zijn!
2. Ik ben er heilig van overtuigd dat alles en iedereen in het leven een reden heeft van bestaan. Ik geloof dat zelfs de slechtste mensen die men heeft gekend, hebben bestaan voor een reden. Ik geloof dat de natuur, de aarde, de geest of een hogere macht ervoor zorgt dat wat er ook moet gebeuren, gebeurt.
3. Ik kan niks anders blijven doen dan zijn best om er altijd het beste van maken. In het leven is alles wat je kan doen: liefde en hulp bieden aan andere mensen. Zorg ervoor dat je niets voor niets hebt bestaan. Mijn wantrouwen in vriendschap/mensen/vriendin en zijn gevoel om wat te moeten betekenen voor andere mensen staan lijn tegenover elkaar en botst. Ik kan dan niks anders concluderen dat zolang je bewust, positief en geïnteresseerd in het leven opstelt uiteindelijk alles op zijn plek zal vallen.