Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wollukker zei: Wauw wat een heftige (maar voor jou leuke) ervaring! Ik heb zelf weinig ervaring met XTC, maar het klinkt (vrij hevige hallucinaties) alsof de totale ingenomen dosis toch iets te hoog was voor jou? Vreemd trouwens dat uit de testuitslag 130-190mg is gebleken. Dit is nogal een marge. Bij mij kwam er 1 concreet getal uit de uitslag (151mg). Al met al fijn dat het voor jou zo'n goede ervaring was! Klik om te vergroten... Bij mij werd de pil bij het testcentrum gelijk herkend en is hij dus niet opgestuurd naar het lab. Dat het te hoge dosis was zou best wel kunnen inderdaad"
"K Danny46 zei: Ja das nou het gevaar ,het is TE leuk . Je bent bent jong en denkt niet na over de schade .Ik mag nog van geluk spreken dat ik hier reacties kan geven heb er 1000,den achterover geknikkerd sommige liggen al onder de bloemetjes.Wil je niet. Tenminste ik niet hoewel ik de goden heb verzocht heb zeker een leger engeltjes op mijn schouder.en zelfs nu denk ik welmeens oke een halfje maar gelukkig al jaren niet aan toegegeven .Maar in jouw geval enjoy ,met mate dan.Doe het ook maar geen 30 jaar ,ik denk dat je met 3 jaartjes spaarzaam gebruik er weinig aan over zult houden.Ik ben alle maar dan ook alle grenzen overgegaan .En elke dag denk ik eraan das nou ook weer niet de bedoeling van een xtc pilletje toch? Klik om te vergroten... Klopt zeker, ik smoke zelf wel vaak maar ik denk dat xtc toch wel een ander verhaal is. Die magie die ik gister voelde was geweldig en ik wil niet de magie in xtc verpesten."
"Danny46 zei: Drinken jullie er dan ook alcohol bij ,want ik kon altijd grenzeloos bier erbij drinken .Sterker nog als dat er niet was werd het irritant. Klik om te vergroten... Nee, ik ben sowieso nooit van plan om drugs te mengen met elkaar"
"Hi, ik heb zaterdagavond voor het eerst xtc geprobeerd. Het waren Silver Punishers. Ik heb deze pillen getest en het waren goede pillen, rond half 12 nam ik het in. Ik deed 1/3. Rond 12 uur begon ik me anders te voelen maar niet per se euforisch of blij ofzo. Na een uur was het wel prima ingewerkt. Ik was heel kalm en mn pupillen waren ook heel groot. Mijn andere vrienden hadden op dezelfde tijd geslikt als mij en ook even veel. Hun gingen wel al heel hard dus dit vond ik raar maar ik besloot nog niet bij te nemen. Toen zijn we gaan lopen en toen ik opstond voelde ik de effecten heel lichtelijk. Mn kaken begonnen te klapperen en kauwgom was echt mijn lifesaver, ook begon ik een beetje blij te worden en toen zijn we gaan lopen. Toen heb ik 15k stappen gezet in 2 uur en het was ondertussen was het ongeveer kwart voor 3 maar de effecten namen af en waren nooit heel erg geworden ofzo wat ik wel had gehoopt dus ik ging bijnemen. Ik nam een halfje bij en deze voelde ik al vrij goed na een half uur, we waren bij een toren en toen kwamen er vrienden en ik was blij dus ik rende naar hun toe, toen ik stopte bleef mijn beeld alsof ik nogsteeds aan het rennen was. Dit ging een beetje te gek voor mij dus ik ging zitten en na 5 minuten ging het weer beter. Toen de rest van de avond hebben we heel veel gelopen en geknuffeld en toen was het rond half 6. We wouden weer bijnemen maar we waren mijn pillen kwijt. (ondertussen weer gevonden) maar we zaten een beetje in de comedown en we hadden doordat we niet konden bijnemen allemaal een dipje. Hierdoor waren we dus allemaal boos en toen gingen we maar naar huis. Dit was mijn ervaring"
"Had nooit echt een heel erg euforisch of blij gevoel, ik was meer heel erg rustig en had het intenser verwacht. Geen idee of dit aan de dosering lag"
"Laramonjour zei: Heb je toevallig adhd, autisme of iets anders in die richting? Ik heb zelf (met autisme) gemerkt dat ik anders reageer op xtc/mdma dan mensen die 'neurotypisch' zijn. Klik om te vergroten... Nope, heb alleen dcd (fijne motoriek stoornis) maar ik denk niet dat dit heel veel veranderd"
"Rotjoch zei: Wat houdt dat in voor je, dcd? Klik om te vergroten... Later aanleren van veter strikken enz en fijne motoriek problemen, dit is wel minder geworden. Het is nu gewoon dat ik plannen en dat soort dingen heel lastig vind."
"Hoi allemaal, ik heb zaterdag voor het eerst 2cb gedaan. Ik had de pillen gekocht als 30 mg per pil. Een vriend van mij had ze al eerder geprobeerd en hij zei dat ze best sterk waren maar geen 30 mg. Ik heb ze dus laten testen en ze zijn 19 mg per pil. Ik heb niet heel veel ervaring met drugs (wiet, xtc) Ik heb veel gelezen over 2cb maar de dingen die ik las verschilde heel erg. De enige ging helemaal van de kaart van 20 mg en de ander ging pas goed trippen bij 40 mg. Ik heb het risico genomen en 2 pillen gedaan. Ik zit heel erg goed in mijn vel en op dat moment dacht ik dat dat het beste was om te doen. Rond 1 uur hadden we geslikt, ik was met nog een andere vriend, laten we die G noemen. G kwam terug van een feestje en was een beetje dronken. Het viel wel mee dus wij hadden besloten om beiden 2 te nemen. Ook hadden we beiden rekening gehouden met de come up en 3 uur van de voren niks gegeten. Na 30 minuten zei G dat hij zich wel wat anders voelde en dat de misselijkheid een beetje kwam. Ik had nog niks. We bleven lopen en na 45 minuten begon ik het te voelen. G was best misselijk maar bij hem bouwde de misselijkheid op. Bij mij was het gewoon een dikke klap en ineens was ik ongelofelijk misselijk. Wel was het te controleren. De misselijk vervaagde eigenlijk best snel en na 55 minuten voor het innemen begonnen we effecten te voelen. Mijn zicht was wazig voor een korte tijd maar dit ging na 5 minuten weer weg. We liepen door een soort kleine tunnel heen maar dit was zooo apart, hier was veel graffiti gespoten op de muur. G begon hier echt te spacen. Ik ook een beetje maar hij meer. Het voelde voor ons beiden alsof alles achter ons gewoon niet meer bestond, alsof alles gewoon afbrak achter ons en het voelde alsof de tunnel oneindig was en alsof we telkens teruggeplaatst werden. Na voor ons gevoel 5 minuten lopen (was eigenlijk maar een halve minuut) waren we er weer uit. We begonnen verder te lopen en nu kwam de misselijkheid weer terug. Ik dacht dat het al was ingewerkt maar dus niet. G zei dat er zoooveel gebeurde en dat het echt net op een discotheek leek We gingen even zitten om te beseffen hoeveel er nou eigenlijk gebeurde bij G en toen kwam het ineens bij mij. Gewoon uit het niets leek het alsof mijn hand een soort van bewoog. Ik keek naar de grond en alles ademde op een andere manier. Ook zag ik een soort van sneeuwvlokjes op de grond. (Dit was anderhalf uur na inname) we bleven even zitten en de wegen begonnen te dansen alsof het trampolines waren. Ik snapte wat G bedoelde met discotheek want alles beweegt gewoon maar elk ding op een andere manier. We gingen weer verder lopen en we dachten dat dit het heftigste was. Dat was dus zeker niet zo. We liepen verder en de wegen bleven maar golven en planten en bomen leken heel kristal achtig. We kwamen nu weer tunnels tegen en in deze tunnels zijn sowieso al allemaal figuren op de muur enzo (ook sober) en ook had je licht in de tunnel. Dit licht maakte een geluid wat ons deed denken aan aliens ofzo. Hier kickte hij goed in, alles begon te bewegen en de muur was helemaal aan het spacen. Ik hoorde mezelf ook in mijn hoofd praten en als ik probeerde uit te leggen wat er was dan was het alsof mijn gezicht meeging in de trip en het voelde daardoor telkens als ik mijn kaken bewoog alsof mijn kaken weggingen en helemaal mee in die trip gingen. Dit was nu 2 uur en 15 minuten na inname. We liepen verder en er verschenen allemaal groene en rode stippen en lijnen die dan weer vervormden in allemaal andere dingen. Wat wij zagen is echt niet uit te leggen en als je wilt weten hoe het eruit ziet moet je het zelf proberen. We snapten op dit punt wel wat ze bedoelden met dat 2cb heel stuurbaar was want we konden nog praten enz, het ging niet perfect want alles wat we zeiden vergaten we gelijk weer maar als je wou kon je helemaal mee in trance met die trip, als je dit niet wou gebeurde dat ook niet. We waren nu weer gaan zitten en de visuals waren ongelofelijk intens. Alsof je in het midden van een kubus zit die paarse, roze, rode en groene lijnen had die in allemaal andere dingen vormden. Dit was zoooo intens, als je denkt aan het woord trippen, dat is het letterlijk. we waren zo vergeetachtig dat we midden in de zin gewoon stopte en weer helemaal mee gingen in die trip. Je kan op dat moment ook niet uitleggen wat er gebeurd want er gebeurd gewoon zo veel. Tijd was echt een hele erge mindfuck. We waren rond 03:00 op een bankje gaan zitten en voor ons gevoel zaten we daar echt drie kwartier en het was nog maar 03:05, toen we in de tunnels waren voelde als uren geleden en dit was telkens langer. Uit eindelijk voelde het gewoon als een verre herinnering. De close eyed visuals waren echt zo ongelofelijk intens. Alsof je ongelofelijk snel door een tunnels vliegt met allemaal soort ogen die je aankijken, dit was wel apart maar ik liet het gewoon over me heen komen. Toen we er een half uurtje zaten ging de tijd ineens heel snel en dachten we dat we er 5 minuten zaten en toen was het ineens 4 uur. Ik denk dat we hier aan het pieken waren, G had honderden ogen en ik kan de visuals gewoon niet uitleggen. Alsof je midden in een soort matrix zat ofzo, het bouwde op via de stenen en dan zat je gewoon in een hele andere wereld. Ik kon het verschil tussen realiteit en de trip niet herkennen. Ik kon G zijn hoofd ook niet meer normaal voorstellen, alsof zijn hoofd altijd al zo was ofzo. verder hebben we gewoon genoten van de visuals en toen zijn we terug naar huis gegaan en hebben we thuis nog zitten spacen. Ik vond de ervaring echt heel leuk maar ongelofelijk heftig en ik ben blij dat ik het gedaan heb op een moment dat ik goed in mn vel zat."
"Geneesmiddel zei: 40mg, pittig . Heb je vaker getript op andere substanties bijv? Klik om te vergroten... Nope, 40 mg is idd veel maar vond het wel echt een leuke ervaring. Het was ook precies hoe ik mij het trippen had voorgesteld eigenlijk"
"Geneesmiddel zei: Goed dat je het leuk hebt gehad 👌. 2C-B is lachen. Be careful want paddo's of LSD zijn niet meer te sturen op zulke hoge doseringen. Klik om te vergroten... Klopt, de enige reden dat ik zo’n hoge dosering had was omdat heel veel mensen zeiden dat het stuurbaar was, dat zou ik met paddos of lsd nooit doen voor de eerste keer"