Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Pff wat heftig zeg. Ik gebruikte vroeger ook veel meer dan gisteravond en nog nooit ergens last van gehad. Wel ff schrikken natuurlijk. Fijn dat het bij jou goed is gekomen, hopelijk komt mijn gevoel ook weer terug ðŸ˜"
"Beste mensen, Ik heb twee jaar geleden lachgas gebruikt en sinds dienn niet meer. Gister heb ik wat ballonen gebruikt met een lachgas tank. Vandaag voel ik een doof gevoel in mijn benen. Is dit iets wat over gaat? Heeft iemand hier ervaringen mee? En is het nodig om de huisarts te bellen hierover? Nb: Natuurlijk ga ik dit spul nooit meer aanraken."
"Nash zei: Had ik ook enkele maanden terug, 3 ballonen genomen en voelde de hele week mijn benen/armen niet terwijl ik dagen had dat er 50+ ballonen doorheen gingen en alles goed ging. Was naar de huisarts gewest en die zei dat ik een aantal dagen moest wachten om te kijken of er verandering in zou komen. Heeft een week geduurd maar kwam gelukkig weer goed Klik om te vergroten..."