Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb nu al 9 maanden een vriend.. het ging altijd wel goed alleen hij gebruikt de laatste tijd weer steeds meer drugs. Okay een lijntje vind ik niet zo erg af en toe maar dan zijn er ook nog de bolletjes.. Hij koopt nooit nieuwe kleren en amper dingen die nodig zijn in huis omdat die zegt dat hij daar geen geld voor heeft. En togh zie ik hem telkens snuiven enzovoort.. Hij zei woensdag dat hij niet kon omdat hij een avond met zn vrienden wou zijn en daar had ik geen problemen mee donderdag zou ik wel langsgaan dus ik savonds bellen zei die ja ik ben rond 7 uur thuis dus ik hem bellen rond half 8 nam niet op.. dus ik ging langs zijn huis bel aan maar de bel stond uit.. Dus ik weer bellen op zn telefoon (stond dus voor zn deur) na 2x nam die op zegt die ik ben bezig.. dus ik zeg, ik sta voor je deur zegt die ja ik ben bezig dus ik vraag je kan dus niet? begint die te vloeken zegt die okay ik doe deur al open.. het eerst wat ik zag toen ik binne kwam een blikje op tafel hij wou er net gaatjes in gaan prikken (voor te coke te roken) dus ik loop weer naar buiten kon me emoties niet helemaal voor me houden dus moest beetje huile. Dus ik sta buiten belt die ik neem op en hij zegt wat is er? Ik zeg ja je zegt dat je bezig bent en ik kom binnen zie ik je met zo een blikje klote dus je bent gwn bezig met bolltjes roken.. Hij hing op.. ik terug bellen na 2x nam die weer op en ik zei kom dan naar buiten ofz normaal praten.. (er waren onder tussen al iets van 10 minuten verstreken) doet die de deur open na nog eens 5 minuten.. dus ik ging naar binnen en zn vrienden naar buiten..kom ik binnen Is het blikje weg dus ik begin over die bolletjes begint die te schreeuwe ja je hebt het altijd over die bolletjes met je kanker kop blablabla ik was geen bolletjes aan het roken enz. uiteindelijk was ik weer degene die sorry moest zeggen... Ik wil hem echt niet kwijt hou van de echte jongen die eronder zit maar ga kapot van dit soort acties.. Weet iemand wat ik het beste kan doen... Uitmaken is geen optie Alvast bedankt"