Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb 2 weken geleden voor de eerste keer mexicaanse paddo's genomen, 1 portie. Samen met mijn broer en een vriend. We deden het om 10-11 uur savonds in een tent buiten, mijn moeder lag binnen te slapen en ze wou niet dat we lawaai zouden maken, mijn vader was gaan werken. Ik had geen enkel effect ervan... niks, alles was hetzelfde. Mijn broer en die vriend hadden wel effect. Ze konden na een tijd niet meer lezen en voelden alsof ze elastisch waren. Ook zagen ze overal alles heel scherp en mooie kleuren. En ze moesten vaak lachen. Die vriend had golden teachers, mijn broer had ook gewoon mexicaanse. Hij kreeg bijna een bad trip, omdat hij wat ziek begon te worden (wsch van het vuurtje in de tent, was net een oven :P) en hij werd wat bang. ik kon gewoon met hem praten dus kon hem gerust stellen en alles ging prima. Ook de tent afbreken heb ik alleen moeten doen omdat ze het allebei niet meer konden :P hahaha Mijn broer zag me ook altijd als een soort demon zei hij lol, soms keek hij heel raar naar mij en zei dat mijn ogen eruit kwamen En dan zei hij: steek je ogen terug in je kop! en die vriend van ons, daar zag hij zijn hoofd heel klein bij. En die vriend zag mijn broers hoofd soms verdwijnen. Door die vele opmerkingen over mijn ogen keek ik toch eens in de spiegel en mijn pupillen waren echt supergroot, en daarna klein, groot, klein groot.. dat was ook zo bij die vriend die die golden teachers had genomen. Wel raar dat ik geen effect had, maar dat toch mijn pupillen zo groot stonden."
"Een vriend van ons die zag veel hallucinaties erop, maar wel op een leuke manier, kleuren en vormen enzo, en soms eena fgrond :P Voor hem was het een goeje trip Mijn broer had er minder effect van, en ik geen enkel behalve grote pupillen en eventjes een slap gevoel in mijn benen. Ik was aan het gamen en heb gewoon verder gespeeld Mijn broer zag kleuren anders enzo, en omdat het nogal mild was besloot hij er nog 1 te pakken (maar hij had al een dosis op). Toen ging het mis :P hij begon zich misselijk te voelen en is in mijn kamer komen slapen want hj voelde zich super depressief en wilde dat het stopte enzo. Ik zei dat hij een banaan moest eten en na een half uurtje praten was het over. Moest hij alleen thuis geweest zijn zou hij een serieuze bad trip hebben gehad zei hij. Maar nu kon ik nog erop inspelen enzo, dus dat scheelt. En hij zag ook hallucinaties en zei dat hij teveel nadacht."
"En is het gelukt?"