Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heel boeiend om te lezen, en ik wil hierbij graag de kans aangrijpen om Atropa te bedanken. Ik zelf heb ongeveer een jaartje G gebruikt (niet zolang als de meesten hier, maar toch), waarvan de laatste paar weken inderdaad 24/7 waren. Met het begin van het nieuwe jaar wilde ik ermee stoppen, en heb vervolgens drie nachten niet geslapen met alle afkicks erbij. Ik ben toen gaan zoeken en kwam op dit forum, en ergens in een topic van een aantal jaar terug geef jij de tip om af te bouwen door steeds 33 tot max 50% van je normale dosis te nemen als je last krijgt van hartkloppingen etc. Werkt voor mij fantastisch. Dus Atropa, bedankt. Wist echt niet waar ik het zoeken moest, maar binnen 3 dagen van 4ml om de 2 uur, naar 3 x per dag 1ml. Ik hoop dat meer mensen er wat aan gehad hebben, want G is leuk spul, maar een bitch om vanaf te komen."