Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hai, Ik heb een vraagje. Ik heb nu vier keer xtc/mdma gebruikt. De ene x wat meer, de andere keer wat minder. Een keer een halve pil, een keer een kwart pil maar nooit meer dan een halve pil. Bij de halve pil sloeg het hard in. Naar gevoel, kleuren heel fel en ja dat inslaan vind ik niet heel fijn. Maar alle 4 de keren. Een keer met wat uitgaan tijdens koningsnacht, 2 x op een festival en 1 x de laatste x gewoon relaxed thuis. Maar ik word nooit blij, euforisch energiek enz. Ik word vaag, loom, wil zitten, alleen zijn en af en toe blijft t voelen in golven zoals het inkick moment. Dat komt in heftigheid en gaat weer. Ik geniet er niet van….en denk dan vooral; laat dit weg gaan dit gevoel. Hoe kan dit?? Werkt mijn brein anders? Ga ik nooit dit gevoel hebben? Ik ben wel ADD/ADHD achtig. Als ik ritalin slik ga ik daar prima op in de zin van niet t gevoel dat ik strak sta. Ik functioneer prima. Zijn we meer mensen hiero met ADHD die het zelfde ervaren? Groetjes An"
"Bedankt voor je reactie!! Helaas voor mij. Vind het zo zo enorm jammer dat ik nooit die mooiste uren van m’n leven ever mee zal maken hahah."
"Nee nee dat ga ik niet doen. Ik ga echt in m’n broek schijten als ik allerlei shit zie. Maar ik hoopte dat iemand mij kon vertellen dat ik miss minder xtc moet nemen dat dat miss veel beter werkt voor ADHD’ers. Ik ken wel mensen met ADHD die er wel goed op gaan…."
"Het is al wat maanden terug naar wilde toch nog even reageren. Ik heb vorig jaar zomer een klote ervaring gehad. Paniek en ja was mega rot. Nog maandenlang kwam de paniek opzetten. Bv als ik er aan terug dacht en op plekken waar t heel druk was. Dat jij paniek voelt is toch omdat de gebeurtenis stress oproept. Dat je out bent gegaan heeft misschien weliswaar onbewust indruk gemaakt. Al heb je je toen niet angstig gevoeld, achteraf ben je waarschijnlijk van de verhalen van anderen geschrokken. Vandaar het trillen, zweten en hardkloppingen als je er aan denkt of als iets dat weer Triggert. Dat is wat angst doet. Wat helpt is er veel over praten. Vertel je ervaring aan iedereen die t horen wil of die drugs gebruikt hebben en dat je er over kan blijven praten, want feit is je blijft nieuwsgierig. Dus praat over drugs, lees over drugs, lees allerlei forums na. Dat helpt echt bij de verwerking. (Hoop dat je inmiddels al aardig plekje hebt kunnen geven) en ga dan een x gebruiken in een thuis situatie met een paar of 1 ander vertrouwd persoon. En neem weinig en laat dat zijn werk doen. Dan kan je altijd evalueren en iets meer doseren de keer erop. Zo komt t vertrouwen dat je goed kan doseren en veiliger kan gebruiken terug. Laat nog even weten of je van je angst af bent. Met mij gaat t stukken beter."
"Nee niet perse. Ik wil gewoon niet hallucineren. Ik wil het fijn op een festivalletje kunnen gebruiken. Hoeveel LSD heb ik dan nodig?"