Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXtc

Xtc

8 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
A
AnkyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nee nee dat ga ik niet doen. Ik ga echt in m’n broek schijten als ik allerlei shit zie.
Maar ik hoopte dat iemand mij kon vertellen dat ik miss minder xtc moet nemen dat dat miss veel beter werkt voor ADHD’ers.
Ik ken wel mensen met ADHD die er wel goed op gaan
.
M
MiraculeusLid
01-01-2024, 00:00
#2
Je zou een lage dosis LSD kunnen nemen om aan het effect te wennen, en dan ga je niet ineens gekke dingen zien hoor, als je je een beetje inleest zul je zien dat het helemaal niet zo eng is als je misschien denkt!

Maar als je eigenlijk alleen wil horen dat je toch gewoon XTC moet/kunt nemen is dat jouw keuze natuurlijk!
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#3
Anky zei:
Nee niet perse. Ik wil gewoon niet hallucineren. Ik wil het fijn op een festivalletje kunnen gebruiken. Hoeveel LSD heb ik dan nodig?
Klik om te vergroten...
Lees je eens in over lsd of 6-apb. Er zijn veel leukere middelen dan mdma.
M
MiraculeusLid
01-01-2024, 00:00
#4
Anky zei:
Nee niet perse. Ik wil gewoon niet hallucineren. Ik wil het fijn op een festivalletje kunnen gebruiken. Hoeveel LSD heb ik dan nodig?
Klik om te vergroten...
Dat hangt af van welk effect je wilt en hoe comfortabel je bent met het middel. Als je bang bent om lsd te gebruiken zal 100 microgram ineens geen slim idee zijn, omdat dat nogal overweldigend kan zijn en lang duurt. Maar experimenteer eens met een microdose, 20 microgram, om te ervaren wat er gebeurt. Daarna een keer 40, 60, wat je wilt.

Natuurlijk is het bij dit middel zo dat je het het beste in een prettige rustige omgeving kunt uitproberen, en het fijn is als je een open instelling hebt, laat het gebeuren, geen angst, alle tijd, en eventueel een tripsitter die kan helpen of je gerust kan stellen. Zodra je ontdekt wat lsd dan voor je in petto kan hebben kun je er echt veel plezier van hebben.

Hallucineren en visuals zijn trouwens verschillende dingen, op lage doseringen lsd zul je geen dingen zien die er niet in werkelijkheid zijn. Hoogstens wat intensere kleuren of lichte beweging in de dingen om je heen, maar je beseft dan goed dat je omgeving niet echt beweegt.

Lees je goed in, hier op het forum is genoeg info te vinden van ervaringsdeskundigen (:
A
AnkyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nee niet perse. Ik wil gewoon niet hallucineren. Ik wil het fijn op een festivalletje kunnen gebruiken. Hoeveel LSD heb ik dan nodig?
A
AnkyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hai,

Ik heb een vraagje. Ik heb nu vier keer xtc/mdma gebruikt. De ene x wat meer, de andere keer wat minder. Een keer een halve pil, een keer een kwart pil maar nooit meer dan een halve pil.
Bij de halve pil sloeg het hard in. Naar gevoel, kleuren heel fel en ja dat inslaan vind ik niet heel fijn.
Maar alle 4 de keren. Een keer met wat uitgaan tijdens koningsnacht, 2 x op een festival en 1 x de laatste x gewoon relaxed thuis.
Maar ik word nooit blij, euforisch energiek enz.
Ik word vaag, loom, wil zitten, alleen zijn en af en toe blijft t voelen in golven zoals het inkick moment. Dat komt in heftigheid en gaat weer.
Ik geniet er niet van
.en denk dan vooral; laat dit weg gaan dit gevoel. Hoe kan dit??
Werkt mijn brein anders? Ga ik nooit dit gevoel hebben? Ik ben wel ADD/ADHD achtig. Als ik ritalin slik ga ik daar prima op in de zin van niet t gevoel dat ik strak sta. Ik functioneer prima. Zijn we meer mensen hiero met ADHD die het zelfde ervaren?

Groetjes An
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hoi @Anky ,

Mensen met ADD/ADHD kunnen van (stimulerende) middelen inderdaad andere effecten ervaren dan mensen zonder. Net zoals je vertelt over de Ritalin.

Als je het nu vier keer hebt geprobeerd en je kunt er niet van genieten, dan denk ik dat je er over na kunt denken of het misschien niet voor jou weg is gelegd.

Verder heb ik geen ADD/ADHD, maar misschien zijn er hier anderen die je er iets meer over kunnen vertellen :wink:
A
AnkyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Bedankt voor je reactie!!
Helaas voor mij. Vind het zo zo enorm jammer dat ik nooit die mooiste uren van m’n leven ever mee zal maken hahah.
M
MiraculeusLid
01-01-2024, 00:00
#9
Niet op MDMA misschien, maar wellicht werkt LSD wel voor je? Kun je je ook behoorlijk euforisch op voelen! 😍

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."