Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ervaar dit zelf ook vaak, maar gaf m'n diabetes altijd de schuld, ik denk dat het komt door de constante spanning op je ogen maar weet het natuurlijk nooit zeker!"
"Hi all, ik vroeg mij het volgende af: zijn er mensen met ziektes beperkingen etc op het forum? Dan zou ik graag meer weten zoals wat je hebt -> en wat je daarmee het liefst gebruikt en waarom ππ. Voel je vrij om ook niet te zeggen wat je hebt of dergelijke ik ben gewoon erg nieuwsgierig!"
"Dopemonster zei: Ik kan je nu al vertellen een hoop mensen, van simpele kleine dingetjes tot heftige mankementen. Maar niet iedereen durft of wilt daar zo open over zijn. Wel een leuk topic! Klik om te vergroten... Dat begrijp ik heel erg goed! Niemand is verplicht het te delen π. Dankjewel!"
"Natozlato zei: Ik heb colitis ulcurosa, gelukkig in remissie. Ik heb nooit echt last tijdens gebruik, alleen met pep moet ik wel zorgen dat ik af en toe iets eet. Wat hebben jullie voor chronische ziekte? Klik om te vergroten... Ohh dat klinkt niet fijn nee π’. Ikzelf ben diabeet type 1."
"Beady zei: Ze hebben al verscheide diagnoses gesteld maar ik ben ervan overtuigd dat alles te herleiden is naar mijn chronisch verslavingspatroon. Ik kan maanden clean zijn en dan opeens, zomaar, opnieuw hervallen. Zoals nu. En dat voelt niet goed. Klik om te vergroten... Heb je op dit moment een terugval? Dat het niet fijn voelt begrijp ik heel goed. Krijg je hier wel passende ondersteuning in? Een verslaving is namelijk bijna niet in je eentje op te lossen, maar dit doet niks af aan jouw kracht! Geloof in jezelf en neem geboden hulp aan! Ik geloof in jou!"
"Truetruffles zei: Ik heb last van het klippel- Trenaunay syndroom. Hierdoor heb ik wat afwijkingen aan mijn lichaam vanaf mijn geboorte. Zo was mijn middenrif verkeerd gegroeid. Hierdoor kon ik maar 1 van mijn 2 longen gebruiken. Deze hebben ze pas na mijn eerste levensjaar goed gezet. Waardoor ik nu maar met 70-75% longinhoud leef en later kans grote kans heb op astma. Verder zaten een paar tenen aan beide voeten aan elkaar gegroeid bij mijn geboorte. Die heb ik toen ik 10 jaar was uit elkaar laten halen. Ook heb ik sinds 2013 last gekregen van spataderen in mijn benen. Hierdoor moet ik elke dag steunkousen dragen van wege zeurderige pijn in mijn benen. Hier ben ik ook nog 4 keer aan geopereerd de afgelopen jaren om de pijn te verminderen en kleine bloedingen te verhelpen. Dit heeft gelukkig geholpen, maar de pijn komt af en toe nog terug. ondanks het dragen van steunkousen en steunzolen. Voor volgend jaar staat er een kleine ingreep voor mijn voet gepland vanwege een opgezwollen ader die daar pijn veroorzaakt. Bij drugs gebruik heb ik er gelukkig geen last van dan worden die pijntjes lekker verdoofd. Verder heb ik ook nog dyslexie. Klik om te vergroten... Dat.. Wauw.. Dat klinkt echt niet fijn new"
"Truetruffles zei: Gelukkig vat er vaak wel mee met de pijn op een schaal van 1 op 10 is het een 1 of 2. Ik heb er vooral last van bij lang stil staan. Klik om te vergroten... Ohh dat is gelukkig dan wel een meevaller"
"Funfact zei: Psoriasis. Klik om te vergroten... Hoe heeft zich dit voor het eerst geuit bij jou?"
"Broodje satΓ© zei: Kan beiden op zich wel. Ligt aan jezelf. Andere vraag. Kan je je stoelgang controleren na je eerste lijn? Klik om te vergroten... Absoluut niet! Ik kan m'n lijn bijna het beste op de wc pakken π€£ is het veiligste π€£ππ€£π"
"Zoraa zei: Hahah ik heb dat al als ik weet dat ik ga bestellen. Na het telefoontje kan ik in 1 weg door naar de wc. Dit had ik ook altijd bij xtc zo gauw ik wist dat ik het die avond zou doen. Zat gelijk weer op de pot Klik om te vergroten... Dat ook! Ik noem even geen namen maar als ik de naam van een specifieke dealer alleen al hoorde kon ik rennen π€£π€£π€£π€£"