Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hahaha als er iets vet is, dan is dit het wel... Je wordt zoooooooooooooo vaag. Echt even voor je uitkijken (waarvan jij denkt dat dat 5 minuten is) is voor je het weet alweer 5 uur later. Hahaha Nee echt. Zaterdag Frequence, speed dus. En als ik thuiskom liggen er lekker 2 jointjes klaar....... Hmmmmmmmmmm Is een echte aanrader, maar ik zou het thuisdoen als ik jullie was. Maar het werkt op en top!!! Maar pas op dat je niet teveel van beide pakt anders ben je zo para als iets. Da's weer een stuk minder, niet?"
"Tja, helaas kan ik jullie meedelen dat ook ik regelmatig speed gebruik! Het is gewoon te gek en de beste partydrug dat er is. De hele dag ga je zo hard als een trein en wil en kan je gewoon niet stoppen! Slapen? Nee, dat doe ik overmorgen wel!?!?! Het sloopt je letterlijk en figuurlijk. Maar ik kan het toch niet laten. Twee jaar geleden was het van donderdag tot en met zondag....... Resultaat? tja 48 kg schoon aan de haak!!! Stoppen dus! Nu ga ik 1 keer in de 2 maanden naar een party en dan gebruik ik het alleen. En niet teveel, zodat ik nog kan slapen als ik thuis kom. Ik betaal er meestal 10 euro voor in ieder geval. Ik ken zelfs een debiel die het voor 2 euro verkoopt. (wilde dealen, maar kende de prijzen niet) hahaha Helaas is ie daar nu ook weer achter!!! Damn Volgende week komt Frequence eraan en dan ga ik weer helemaal uit m'n dak!!! Bommetje hier, bommetje daar!!! Maar de ervaring: supersnel, geil, opgewekt en daarna: supergaar de hele week!!!"
"Frequence is aanstaande zaterdag op het E3 strand in Eersel. (bij eindhoven) Snel kaartje halen, want het is bijna uitverkocht.... Kosten: € 40,-- Wordt supervet!!! Veel hardstyle!!!"
"Heb vorig jaar 1 x ghb op. Nooit meer dus........ Heb in totaal 40 x staan kotsen (in 2 uur tijd) en ben out gegaan. Verkeerde dosering, wat je trouwens al heeeel snel hebt. Echt, blijf er vanaf. Er is geen grotere teringzooi als dit. Mijn vriend gebruikte voorheen altijd ghb en ging dus 9 van de 10 keer out. En niet zomaar out, nee, alsof ie dood lag..... Zwaar eng dus....... Hij gebruikt het niet meer sinds ik die ene keer out ben gegaan en vond dit toen zelf ook zwaar sick. Gelukkig maar..... Nee, voor ons geen GHB!!!"