Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey Hannes, goed dat je het op tafel gooit, hiermee bewijs je jezelf een grote dienst. Als ik 1 ding geleerd heb is het dat, het onder ogen komen van je probleem. En je bent daarmee ook netjes op tijd haha, want nu kan je nog heel bewust veranderen hoop ik. Dat ligt allemaal bij jezelf..Succes"