Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb een eetstoornis en daar weet mijn huisarts dus van. Ben dus bang dat ik daar afgewezen wordt omdat hij misschien denkt dat het probleem bij mijn eetstoornis bevindt. Dus dat idee vind ik nogal beangstigend ..."
"Ik zoek naar middelen die je emoties als het ware verlammen. Ik ken alleen maar wiet, maar dat gaat nogal moeilijk ivm de geur. Maar welke middelen zijn er nog meer? Ik wil ze gebruiken om tot rust te komen. Heb meerdere problemen en hulp is onderweg (wel poedersuiker langzaam maar goed), maar ik moet van die druk, chaos, in mijn hoofd af."