Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Na mijn laatste terugval nu 1,5 week geleden blijf ik maar denken aan die pilletjes. Eventjes die warme denken over mij heen....nog eenmaal even die wereld tussen wakker zijn en slapen in. Ik weet dat die ene keer mij meteen weer terugwerpt maar het laat mij verdomme niet los. 8 jaar lang vol gas mezelf volgestopt...de rekening is heftig."
"Ja ik wil nog gebruiken en nee ik wil nooit meer gebruiken. Ik weet dat het effect steeds minder wordt vandaar dat ik ook dozen tegelijk wegslikte. Het verkloot mijn leven en wil ook zonder....het blijft alleen maar door mijn kop spoken. Probleem is dat het te makkelijk te krijgen is! Ik bel de huisarts en kan dozen ophalen."
"Nee tramadol voornamelijk (maar ook oxycodon, oxynorm)."
"acht.zes zei: Eh je faket pijn bij je huisarts? Of ben je belg? Klik om te vergroten... Nope dik dossier qua pijn liggen bij hem."
"acht.zes zei: Ok, vandaar. Excuses, ik las niets over pijnklachten. Hoe is het nu met de pijn? Klik om te vergroten... Geeft niet hoor. Het stomme is dat die pillen op een gegeven moment bijna niet meer helpen tegen de pijn. Mee leren leven dus"
"Het gemis is nu puur “dat gevoel”....moet er de hele tijd aan denken. Lichamelijk gaat het vrij aardig maar geestelijk is het vrij waardeloos op het moment"