Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIk mis mijn pillen

Ik mis mijn pillen

16 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
T
TechnoChickenLid
01-01-2024, 00:00
#1
MDMAZING zei:
hahahaha XTC pillen bij je huisarts halen.
Klik om te vergroten...
Hahaha wie weet :smirk:
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Inmiddels zijn er goede resultaten bij proeven met xtc bij bepaalde psychische klachten.

Dus binnenkort xtc van bij de psychiater.
A
AmoebeLid
01-01-2024, 00:00
#3
acht.zes zei:
Eh je faket pijn bij je huisarts?

Of ben je belg?
Klik om te vergroten...

Nope dik dossier qua pijn liggen bij hem.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ok, vandaar. Excuses, ik las niets over pijnklachten.

Hoe is het nu met de pijn?
A
AmoebeLid
01-01-2024, 00:00
#5
acht.zes zei:
Ok, vandaar. Excuses, ik las niets over pijnklachten.

Hoe is het nu met de pijn?
Klik om te vergroten...
Geeft niet hoor.

Het stomme is dat die pillen op een gegeven moment bijna niet meer helpen tegen de pijn.

Mee leren leven dus
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb wel eens gelezen dat langdurig veel pijnstilling slikken juist pijn kan verergeren. Correct me if i’m wrong.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#7
De Dunne zei:
Ik heb wel eens gelezen dat langdurig veel pijnstilling slikken juist pijn kan verergeren. Correct me if i’m wrong.
Klik om te vergroten...


Dat is meer psychologisch omdat je minder pijn hebt de hele tijd en daarna dus tolerantie optreedt waar je meer nodig hebt de pijnstilling En de pijn in die periode dus logischerwijs veel erger is dan Men gewend is na lange tijd pijnstillers.

Ik ervaar het ook zo dus vandaar dat dit de reden is want bij mij is het ook een paar keer voorgekomen

Zo hoor ik ook in het ziekenhuis van andere pijn patiënten bij pijn poli/behandeling.
A
AmoebeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Het gemis is nu puur “dat gevoel”....moet er de hele tijd aan denken.

Lichamelijk gaat het vrij aardig maar geestelijk is het vrij waardeloos op het moment
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#9
Amoebe zei:
Het gemis is nu puur “dat gevoel”....moet er de hele tijd aan denken.

Lichamelijk gaat het vrij aardig maar geestelijk is het vrij waardeloos op het moment
Klik om te vergroten...

Ik hoop dat je je snel beter zult voelen
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Eh je faket pijn bij je huisarts?

Of ben je belg?
A
AmoebeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Na mijn laatste terugval nu 1,5 week geleden blijf ik maar denken aan die pilletjes.

Eventjes die warme denken over mij heen....nog eenmaal even die wereld tussen wakker zijn en slapen in.

Ik weet dat die ene keer mij meteen weer terugwerpt maar het laat mij verdomme niet los.

8 jaar lang vol gas mezelf volgestopt...de rekening is heftig.
T
TechnoChickenLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik weet hoe lekker het is. Heb het zelf ook vaker gedaan dan eigenlijk goed voor je is.
Maar je merkt hoe vaker je het doet hoe minder het effect wordt en dat is zonde..

Ik wens je veel succes met er afblijven!
Plan een dag wanneer je het weer wil gebruiken.(als je het nog wil gebruiken!)
Wel na een lang genoege pauze natuurlijk, maar dat kan je je ergens op verheugen.
A
AmoebeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ja ik wil nog gebruiken en nee ik wil nooit meer gebruiken.

Ik weet dat het effect steeds minder wordt vandaar dat ik ook dozen tegelijk wegslikte.

Het verkloot mijn leven en wil ook zonder....het blijft alleen maar door mijn kop spoken.

Probleem is dat het te makkelijk te krijgen is!

Ik bel de huisarts en kan dozen ophalen.
T
TechnoChickenLid
01-01-2024, 00:00
#14
Amoebe zei:
Ja ik wil nog gebruiken en nee ik wil nooit meer gebruiken.

Ik weet dat het effect steeds minder wordt vandaar dat ik ook dozen tegelijk wegslikte.

Het verkloot mijn leven en wil ook zonder....het blijft alleen maar door mijn kop spoken.

Probleem is dat het te makkelijk te krijgen is!

Ik bel de huisarts en kan dozen ophalen.
Klik om te vergroten...
Over wat voor pillen hebben we het eigenlijk? Geen xtc zo te zien.
A
AmoebeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Nee tramadol voornamelijk (maar ook oxycodon, oxynorm).
T
TechnoChickenLid
01-01-2024, 00:00
#16
Amoebe zei:
Nee tramadol voornamelijk (maar ook oxycodon, oxynorm).
Klik om te vergroten...
Ahh oké.. weet hier niks over. Hulp zoeken misschien? Ik wens je veel succes
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#17
TechnoChicken zei:
Over wat voor pillen hebben we het eigenlijk? Geen xtc zo te zien.
Klik om te vergroten...
hahahaha XTC pillen bij je huisarts halen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."