#1
Hahaha wie weethahahaha XTC pillen bij je huisarts halen.
Hahaha wie weethahahaha XTC pillen bij je huisarts halen.
Eh je faket pijn bij je huisarts?
Of ben je belg?
Geeft niet hoor.Ok, vandaar. Excuses, ik las niets over pijnklachten.
Hoe is het nu met de pijn?
Ik heb wel eens gelezen dat langdurig veel pijnstilling slikken juist pijn kan verergeren. Correct me if i’m wrong.
Het gemis is nu puur “dat gevoel”....moet er de hele tijd aan denken.
Lichamelijk gaat het vrij aardig maar geestelijk is het vrij waardeloos op het moment
Over wat voor pillen hebben we het eigenlijk? Geen xtc zo te zien.Ja ik wil nog gebruiken en nee ik wil nooit meer gebruiken.
Ik weet dat het effect steeds minder wordt vandaar dat ik ook dozen tegelijk wegslikte.
Het verkloot mijn leven en wil ook zonder....het blijft alleen maar door mijn kop spoken.
Probleem is dat het te makkelijk te krijgen is!
Ik bel de huisarts en kan dozen ophalen.
Ahh oké.. weet hier niks over. Hulp zoeken misschien? Ik wens je veel succesNee tramadol voornamelijk (maar ook oxycodon, oxynorm).
hahahaha XTC pillen bij je huisarts halen.Over wat voor pillen hebben we het eigenlijk? Geen xtc zo te zien.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."