Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wat een rotzooi dat dxm. Ik heb een keer overgedoseerdennheb toen een bad trip gehad ik werd er erg angstig van. Dat neem ik dus nooit meer, destijds kon je die pillen gewoon in de Kruidvat halen"
"Ze. Noemen die mix codeĂŻne prometazine âleanâ in die scĂšne die rappers"
"Ik heb volop genoten van paddoâs en ook bad gegaan een paar keer, Trufffels kwam uiteindelijk ipv paddoâs en heb ze toen allemaal minstens 1x genomen, ik weet het nog goed Royal beluga,golden teachers cosmic connectors, de hardste was dragons dynamite 15 gram In 1x was echt het beste vonden we. Maar toch het heeft me echt veranderd, mijn persoonlijkheid is gewoon veranderd. Ik ben echt van mening dat het zijn sporen achterlaat ik heb meerdere vrienden die dit ook zeggen je persoonlijkheid gaat er van naar de klote. Het is natuurlijk ook weer puur gif dat de plant juist moet beschermen tegen opeten. Ik weet wel ik neem die shit niet meer. Definitief."
"Mindblown13 zei: Beste leden, Binnenkort willen wij graag met wat vrienden een combinatie van 2-cb en truffels uitproberen. Wij hebben wel ervaring met beide tripmiddelen maar de effecten van de combinatie zijn bij ons redelijk onbekend. Ons plan is om ongeveer 20 gram truffels te nemer per persoon, waar wij thee van gezet hebben en als de effecten van de truffels merkbaar worden ongeveer 20mg 2-CB er bij te nemen. Iemand die ervaring mee / verstand van heeft? Groet, Mindbown Klik om te vergroten... Dat wordt een harde trip, meestal ligt in een bakje truffels niet meer dan 15 gram, die zal je wel merken"
"Mindless zei: Ja, dat is wat paddestoelen doen. Vreemd dat jij en je vrienden vinden dat je persoonlijkheid er van naar de klote gaat. Trippen jullie wel met een beetje respect voor het middel, of is het gewoon zo hard mogelijk gaan? Puur gif? Er lijken me efficiëntere manieren om jezelf te beschermen dan je belagers prachtige visuals en diepe inzichten te geven. Klik om te vergroten... Het is zowiezo dat we het nemen om gewoon ook zwaar hard naar de klote te gaan, en eigenlijk met weinig respect voor de natuur"
"Roze olifant zei: Er is ooit onderzoek gedaan naar het veranderen van persoonlijkheidseigenschappen na inname van psilocybine, daar kwam toen niet uit dat je persoonlijkheid ervan naar de klote gaat, integendeel: https://www.kijkmagazine.nl/nieuws/andere-persoonlijkheid-door-paddoâs/ (erg slecht geschreven artikel maar legt wel ongeveer uit wat ze gedaan hebben) Jammer dat jij er wel die ervaring mee hebt. Klik om te vergroten... Ja maar die ervaring kwam later pas aan bod hoor:half jaar erna ofzo ik was ten tijden opgenomen in een kliniek (FPA) en daar hadden ze persoonlijkheidstesten. ikzelf heb er meerdere gedaan maar van sommige vrienden was niks meer over!! Helemaal van de kaart! Ik ben zelf nog wel eens getest daarna maar van de resultataten hebben ze me niks meer verteld. Heel raar ging dat met die testen. Maar die maten met wie ik het deed waren nog wel normaal aanspreekbaar hoor, niet dat ze met een gieter op hun hoofd liepen ofzo"
"In concerta zit ook gewoon methylfenidaat, net als ritalin Check YouTube en zoekt naar concerta dan zie je precies in een time-laps video wat er gebeurt in je lichaam en hoe die pil werkt. Trouwens als je de concerta heel Inslikt werkt het zo een 10 uur; gebroken of doorgeknipte concerta maar 3-4 uur. Er zijn genoeg mensen die niet meer kunnen slapen savonds omdat ze die pil niet hebben gebroken en niet gerekend hebben."
"Psychedelibee zei: Concerta bevat ook methylfenidaat, maar dan in vertraagde afgifte. Vrij nutteloze combinatie dus. Puur voor recreatief gebruik kun je beter geen vertraagde afgifte hebben trouwens. Klik om te vergroten... Breek een concerta door 2en en je hebt 2 x27 Mg. ook in hetâ push compartmentâ (de achterkant oftewel bruine grootste stuk) Zit gewoon werkzame methylfenidaat de pil bestaat als je de skin hebt weggehaald uit 3 kleurtjes. Achter bruin, midden wit, en een roze gedeelte. Echt iedereen zou kiezen uit de roze en witte kant want daar zou meer stof in zitten denken ze. Dit is bullshit!! Ik weet zeker dat je het verschil niet gaat merken. Trouwens het groene kleur van de buitenkant bevat ook methylfenidaat; 22% om precies te zijn (supergeconcentreerd)"
"Roze olifant zei: Dat er om de pil heen een laagje methylfenidaat zit snap ik, maar waarom zou het push compartiment evenveel werkzame stof bevatten? Dat is toch net bedoeld om de twee andere delen met werkzame stof langzaam naar buiten te duwen?[/ Klik om te vergroten... Ik snap wat je bedoelt, maar tog zit het er in, ik heb in me leven zo vaak een concerta doorgeknipt dat mijn tangetje zelfs een naam kreeg, âde riritangâ Blindelings neem ik dan een halve in zonder te kijken naar welke kant ik heb genomen en het effect is gewoon âexact hetzelfde.. echt ligt niet aan mij.."
"Ik ben 32 jaar oud, sinds mijn 14 is de diagnose ADHD gesteld maar voor mijn gevoel heb ik dit mijn hele leven al. Ik kreeg kablam meteen eeen recept voorgeschreven of het me zal helpen. Ik heb alle mogelijke doseringen zowat wel gebruikt. Ritalin kreeg ik. Ik heb ook wel dextroamfetamine gekregen maar dit gaf voor mij geen verschil. Ik heb wel ADHD maar om eerlijk tezijn misbruik ik die ritalin al vanaf het begon; het gaf me een heerlijke âexiting rushâ Soms nam ik er 4in 1x maar dat was minstens (zeg maar de spacebarriere) meestal nam ik er 10 per uur en dan opnieuw 10 Precies een uur later ik had serieus mijn wekker gezet op precies een uur na een volgende dosering. En knallen,.. ieder uur weer., en dan lekker gamen WoW! ik krijg hyperfocus als ik dit doe. Dat wil zeggen dat je helemaal 100%in het spel zit fantastisch allemaal Ik krijg hedendaags nog steeds methylfenidaat maar dan (op dit moment) 54 Mg En hoezo kan je die niet misbruiken dan???? Ik heb een tangetje op mijn bureaunetwerken knip hem in 3stukken in de lengte en dat weer door de helft, zo hou ik zes stukjes over die ik gewoon inslik en hoppa het misbruiken is weer gelukt. Je kan ze ook pletten! Simpelweg onder een stoelpoot en dan pletten.!!! Dit doe ik dus al een tijdje en echt alle 54mg krijg je binnen en na precies tussen 15-20 min begint het te werken. Ohja die skin die om de pil zit bevat 22% methylfenidaat dus zonde om weg te gooien. Ik wordt echt heel creatief ervan. Meestal ga ik gamen eigenlijk altijd en het lijkt wel of de tijd 2xzo snel gaat En na een uur moet ik bijnemen anders krijg ik een dipje. Maar weeet iemand van jullie waarom het precies tot 1uur na inname het gevoel weg gaat??? Altijd al zo geweest maar de lol stopt na een uur. Ik heb nu speed op en dacht een beetje over drugs te lezen Afein Ik hoop dat iemand vragen heeft, ik weet ook veel van drugs helemaal dus van de psychostimulerende middelen."