Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo allemaal, Weer geregistreerd met een nieuwe nick omdat de oude niet meer werkte. Ik schrijf dit voor iedereen die bang is om te stoppen met GHB/GBL. Ikzelf ben 4jaar 24/7 lichamelijk verslaafd geweest aan GHB. Dat was om het uur een GHB dosering van minimaal 5 ml of 2 1/2 ML GBL. 's-Nachts werd ik wakker om een dosis te nemen, 's-ochtends was het het eerste wat ik deed. Na een jaar was ik bang geworden om te stoppen. Vooral bang geworden door de berichten op dit forum. GHB beheerste mijn leven. En toen van de een op de andere dag was ik het zat... Had vrienden, relaties, familie en weet ik veel wat nog meer verloren. Ik had alles al geprobeerd om te stoppen, ook verslavingszorg ingeschakeld maar die wisten geen raad met mij. En ineens: heb ik niet meer bijbesteld en ben van de een op de andere dag gestopt. En het was een eitje! Ok, de eerste twee dagen heb ik wat oxazepam genomen, om precies te zijn, twee per dag. Zeker, heb me vervelend, emotioneel, instabiel etc. gevoeld... Maar hey, GHB is een harddrug, dus dat is normaal. Tuurlijk is afkicken voor elk persoon anders. Maar wat ik hiermee wil zeggen is: wil je stoppen, laat je niet bang maken."