Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Angramar Temenos zei: M'n eerste trip was op m'n 15'de, en dat ging prima. Eerste keer LSD was 16'de. Ik heb sinds toen ruim 100 keer getript, zonder enige schadelijke effecten behalve een half jaar HPPD toen ik gewoon iets te veel tripte. Ik heb er zelf veel van geleerd, en zolang je ervoor openstaat en durft te denken buiten wat je aan is geleerd en je voor vanzelfsprekend beschouwt is het prima. Ik ken zelf weinig mensen die het op hun 13'de al deden. Wel ken ik iemand die op z'n 14'de LSD nam, en daarna acuut stopte met blowen (was een probleemblower) en zich op z'n school ging fixen omdat die in de trip niks anders kon zien dan hoe die z'n leven verpestte. Of je het doet of niet moet je helemaal zelf weten. Schadelijk is het niet... Klik om te vergroten... Dan heb je geluk gehad gozert. Een vriend van mij is uiteindelijk gestorven aan dat spul."