Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Al tijdje niks meer gehoord van hem begin me beetje zorgen te maken. Iemand iets van hem gehoord?"
"Mijn laatste contact was 1 Jan wij hadden een goed diep gesprek over het leven en hij kwam nog positief over verder niks meer van hem gehoord."
"Brakka Mang zei: Nog erger is koud zweet, als je teveel hebt gebruikr, slecht hebt gegeten en veeeeelssss te lang wakker bent. Klik om te vergroten... Dit is hell"
"Iets wat zulke cravings geeft tijdens gebruik is gwn niet goed voor me"
"Ik type altijd gemakkelijker als dat ik denk sorry zo bedoelde ik het niet. En zo ga ik er ook niet tegenaan besef me heel goed dat dit lang gaat duren"
"Nog 5 dagen voor de intake ga er vanuit dat ik snel geholpen kan worden met 3 verwijsbrieven en Jellinek die erachteraan zit m’n gebruik zit nu op 1,5 gr om en na bij 3-4 dagen. Mentaal gaat het gelukkig veel beter geen tot weinig sobere gedachtes alleen jammer dat ik oud en nieuw net echt meer kan vieren dit jaar. Wel al 3-4 maanden geen alchohol gedronken !"
"Eigenlijk is het ook een te mooi goedje om waar te zijn. Denk dat niemand controle bewaard bij dit spul."
"Het is vergelijkbaar met coke en xtc maar een iets mildere suptikere variant. Gebruik in het begin maar kleine hoeveelheden 1-2 sleutel puntjes. Hou bij wanneer je hebt gepakt door een screenshot van je telefoon want de cravings van dat spul zijn niet normaal. (Als je hier last van hebt zoals ik nooit aan beginnen) Hoop voor je dat je je kan bedwingen en niet het hele zakje opmaakt. Beste hiervoor is om met z’n tweeen te zijn en op elkaar te letten. Be safe! Ik heb alleen ervaring met 4mmc"
"Tnx iedereen trouwens die tot nu toe tips heeft gegeven weet ik iniedergeval dat ik het ongeveer goed aanprobeer te pakken waardeer ik echt"
"Sterkte plex als je weer wil praten over vanalles en nog wat gewoon een bericht sturen. Hoop dat je hier door komt"