Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Iemand die weet mij te vertellen of vapes met smaak importeren vanuit het buitenland illegaal is? Mijn broertje gaat van het weekend naar Frankrijk en wil wat inslaan,"
"Ik heb mezelf vandaag gerealiseerd dat ik het gebruik omdat ik voor m’n gevoel nog niks bereikt heb in m’n leven qua opleiding qua relaties en dat het middel me een uitweg geeft hier even niet meer aan te denken. Ik hoop dit meer te gaan onderzoeken in de kliniek"
"Ik type altijd gemakkelijker als dat ik denk sorry zo bedoelde ik het niet. En zo ga ik er ook niet tegenaan besef me heel goed dat dit lang gaat duren"
"Koffieb00n zei: Zo ging het ook bij mij. Erg vergelijkbare gebruikerssituatie. Als ik begon kon ik ook niet stoppen totdat het op was. Gebruikte ook 2 - 3 gram meestal en veel alcohol. Giga katers waar je u tegen zegt. Tips.. tja enige wat ik je mee kan geven is helemaal niet gebruiken, want als je met miauw begint is het einde zoek. Anders blowen tot aan de opname ipv miauw? Is niet het beste advies I know, maar een tijdelijke schadebeperking.. Klik om te vergroten... Yep merk dat vooral m’n mentale situatie al veel beter is nu ik 1-1,5 gebruik maar de katers bij 3 zijn echt niet te doen"
"Gelukkig is met m’n gebruik ook niet hele erge bijwerkingen of klachten gekomen. Ben veel gewicht verloren in korte tijd 8 maanden. maar dat moet op te lossen zijn."
"Zelf beeld is positief heb toen ik 3 gram gebruikte wel depressie ervaren tijdens de katers maar de dagen daarna niet meer. Dit is veel minder nu ik 1,5 gebruik. Verder heb ik een goed toekomst beeld wil na de kliniek weer beginnen met opleiding als ik me minder moe voel. Deed metaal bewerking dus zwaar lichamelijk beroep. Verder slik ik extra vitamines en eet ik wel gezond buiten gebruik."
"Het is alleen klote dat de wachttijden zo lang duren in de klinieken."
"Alex91 zei: Het is alleen klote dat de wachttijden zo lang duren in de klinieken. Klik om te vergroten... Als ik dat had geweten van de voren had ik misschien veel eerder aan de bel getrokken voor hulp."
"Eigenlijk is het ook een te mooi goedje om waar te zijn. Denk dat niemand controle bewaard bij dit spul."
"Cath-R-Ella zei: Welke sigaretten staan bij jou op nr 1 en welke vind je echt niet te roken? Welk merk was je eerste sigaret? Wat is jouw top 5 sigaretten? Mijn eerste sigaretje was een Malboro goldje maar voor mij staan Camel Yellows ver af op nr 1. Pall mall krijg ik echt niet door men strot! Nadat ik een Pall mall sigaret rook zit ik ook uren op het toilet😆 1. Camel Yellow 2. Malboro gold 3. Malboro red 4. L&M 5. Camel Blue groetjes Cath-R-ella😊😉 Klik om te vergroten... Camel blue beste smaak voor mij en de juiste sterkte."