Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo Ik ben nieuw hier op dit forum, maar na mijn (nare) ervaring van gisteren het internet eens opgegaan om het een en ander te weten gekomen over MXE Gisteren rond 19:30 heb ik een flinke lijn van dat spul naar binnen gewerkt. Wat als een leuke trip begon, eindigde voor mij in mijn eerste bad trip. Ik heb deze drug als ZEER heftig ervaren. Voor mij dus geen 2de keer. Het begon inderdaad met het warme gelukzalige gevoel. Wat overging in vervormde beelden en geluiden die anders binnen kwamen. Ik zat overigens in een warme huiskamer met muziek van mijn laptop en een leuk zee aquarium alhier. Ik schat dat na 45 min mijn trip pas echt naar begon te worden. Ik had het idee dat ik heel erg klein werd en dat ik in een soort vierkant terecht kwam. Mijn woonkamer leek soms ook heeeeeeeelll lang en de andere keren vierkant en klein. Een goed uur daarna merkte ik dat ik niks meer onder controle had. ik moets mezelf dwingen om uit dat steeds weer vervormende vierkantje te blijven en bij positieven te blijven. Ik heb op de een of andere manier mijn telefoon gepakt en mijn zusje gebeld. Vreemd genoeg kon ik nog wel op een (wat voor mij redelijke manier leek) communiceren met de buitenwereld. Mijn zusje heeft n sleutel van mijn huis en is direct gekomen. Soms zakte ik ff weg en dan moest ik mezelf dwingen om weer te gaan ademen. Nog steeds zat ik soms wel soms niet in dat verdomde vierkant. Mijn lijf tintelde alsof ik een draad vast hield die onder stroom stond. Soms leek alles heel smal en dan weer alles heel breed. Mijn lijf voelde aan als rubber. Als ik mijn rechter hand naar rechts bewoog ging mijn rechter voet mee. Mijn benen kon ik ook niet stil houden. Soms kwam ik zelf ook heel erg verward over. Dingen gewoon niet begrijpen. Ik heb ook echt kleuren en figuren gezien die ik nog nooit eerder gezien had. Alles bij elkaar heb ik gisteren 7 uur in deze trip gezeten voordat ik weer op eigen benen kon staan. Voor mij is dit dus als heel erg naar ervaren. Voor diegene die het toch willen doen neem geen flinke lijn. MXE is echt een gevaarlijk goedje in mijn ogen"