Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo iedereen, ik ben nieuw hier. Snapte niet waar ik me moest Voorstellen dus doe ik het hier in het kort. Ik ben dus Alex. 37 jaar. Gebruik al drugs sinds m'n 13e. Begonnen met wiet. Op m'n 15e m'n eerste xtc pil. Op m'n 17e rookte ik al coke. Dat heb ik een half jaartje gedaan. En probeerde voor het eerst een keer in die tijd ook heroïne. Daarna lange tijd gestopt geweest met drugs. Wel in die tijd op en aan geblowd. En dan weer een paar jaar niet. Daarna ergens op m'n 33e ging het weer de drugskant op. Dat kwam omdat mijn leven al in een neerwaartse spiraal zat. Kreeg ik ook nog te horen dat ik kanker had. Ik had een vorm van kanker genaamd cll. Eerst weer begonnen met xtc. In die tijd ook wat met tripmiddellen experimenteren. Ook speed kwam om de hoek kijken. Ook weer begonnen met coke roken. Daarna ook verslaved aan heroïne geweest voor een half jaar. Daarna afgekickt met methadon. Daarna een jaar later weer begonnen met heroïne. Nu weer aan de methadon. Maar ik heb moeite met afkicken methadon momenteel omdat ik methadon nu de enige drugs is die ik kan gebruiken. Gebruik ik teveel. Dit was een hele korte introductie er speelt natuurlijk veel meer in m'n leven. Maar ik wil van de methadon afkicken door middel van kratom. Nu komt mijn vraag. Hoeveel dagen kan je kratom gebruiken voordat je lichamelijk verslaafd word? Als je naar 2 weken kratom gebruik bijvoorbeeld 2 dagen niet kan slapen. Dan heb ik dat er wel voor over. Dus als iemand mij informatie kan geven Over hoelang het duurd voordat je lichamelijk verslaafd bent en hoelang het duurd na bijvoorbeeld 1 of 2 weken. Of hoelang het duurd als je het nog langer gebruikt. En hoelang je dan niet kan slapen naar 2 weken en hoelang naar 3 of 4 weken je niet kan slapen. Alvast bedankt. Gr Alex"
"Ik heb kratom geprobeerd meerdere keren. Als het echt helpt tegen afkickverschijnselen weet ik niet echt. Ik vond de effecten van kratom zeer onaangenaam. Zelfs in lage doseringen. Ik word er apathisch van. Voel me niet mezelf. En dat ik geen controle meer had over m'n denken. Het nam m'n hele denken over. Ik had ook vaak achter elkaar dezelfde korte gedachteloops. Dat ging achterelkaar door. Dat kon ik ook niet stoppen. Ik was blij dat het uiteindelijk uitgewerkt was. Bij hoge dosis had ik daar minder last van. Maar nog steeds geen controle over m'n gedachten. Ik voelde me er niet echt fijn bij. Ik voelde me ook niet mezelf. Dus helaas kratom is geen optie voor mij geweest. Nu aan het kijken voor THC druppels. Maar dat kost een vermogen. Blowen gaat sowieso niet lukken. Omdat ik momenteel thuis woon. En drugs gebruik word niet geaccepteerd. Ookal werkt het zeker wel. Ook tegen de trek. Ik woonde eerst op mezelf. Maar door omstandigheden kan ik niet meer terug naar m'n eigen woning."
"Ik ben trouwens eerder gestopt geweest met methadon. Meerdere malen zelfs. Zonder probleem. En het ging vrij makkelijk en ik was er snel vanaf. Omdat ik een m er methode had ontwikkeld om er snel vanaf te komen. Ik gebruikte het kort. En puur om de afkick van heroïne op te vangen. Vaak was ik binnen 2 a 3 weken van de methadon af. Soms langer. De laatste dagen gebruikte ik maar 0.5 mg methadon. Ik ben in die tijden zonder afkickverschijnselen afgekickt. Gewoon door langzaam te minderen. Van 40 mg naar 30 mg merk je niet. Daarna van 30 naar 25. En hoe dichter bij de nul. Hoe kleiner de stapjes. Dus toen ik op 10 mg zat ging ik daarna naar 7.5 mg. Totdat ik uiteindelijk op 0.5 mg stond. Wat ik dan nog een week of zo gebruikt heb. Weinig last gehad op die manier. Eigenlijk helemaal niets. Misschien dat anderen hier wat aan hebben. Is van 10 mg naar 7.5 te zwaar? Kies dan voor 8.5 mg. Mvg Alekz"
"Bedankt voor de info."