Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Áls ik bestel, is het €25 per gram, maar de kwaliteit kan (veel) beter, dat weet ik. Mja, eigenlijk ben ik te lui om betere contacten te zoeken.... Hetgeen weer waakt voor een al te hardnekkige verslaving, dus laat ons vooral niet denken dat luiheid nergens goed voor is...."
"Cowboy Henk zei: ja dat had ik al gelezen, maar ik heb nog wel het gevoel dat de sos actief mee werkt aan dit hele gebeuren ik ben idd al bijna 30 uur wakker, is dat "schadelijk" in de zin van dat je er directe schade van kan ondervinden? Klik om te vergroten... Slaapdeprivatie levert op zichzelf geen lange-termijn-schade op, maar als je het combineert met veel CNS-stimulanten wordt het natuurlijk een ander verhaal..."
"Hmmm...Ongebruikelijke eerste post.. ... maar Azarius levert mij meestal gewoon op tijd... Voor de rest: Ik meld me nog maar eens aan op dit forum, hoewel ik volgens mij al een user-account had... Ik spook hier nog wel ff rond ;]"