Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Kippenman zei: Ik ga morgen rond een uur of 19.00 1p-lsd innemen, ik zit nog te twijfelen tussen 300 en 450µg. Vorige trip had ik 300 genomen en na 2uurtjes 150 extra, ik merkte in intensiteit weinig van de 150extra maar merkte het vooral in de duratie, ik zit dus nog te twijfelen. ik ga dus hier af en toe updaten(met tijden) en omschrijven wat ik voel, hoe ik me voel, wat ik doe en wat ik zie. Klik om te vergroten... Hi bro kan ik je tg hebben ?"
"JanDeBrandweerman zei: Doe een klein beetje moeite en bestel van het darknet. Veel veiliger en op een legitieme markt kun je gelijk weten wie geen oplichter is door het feedbacksysteem. Kan wel geen tips geven maar je die markten kan vinden. Klik om te vergroten... Heh je wat linke of naam voor mij van darknet voor lsd"