Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste leden, Ik ben nieuw op dit forum, dus bij deze : hoi allemaal! Ik probeer al enige tijd uit te zoeken of het lachgas wat ze voor autos gebruiken, hetzelfde is als de patroontjes? Lachgas is lachgas lijkt me toch? Iemand hier die kundig antwoord kan geven? Bij voorbaad dank allen!"