Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLachgas vulling?

Lachgas vulling?

2 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
NOS voor auto's is ongeschikt gemaakt voor consumptie door er ook nog wat andere chemicalien aan toe te voegen.

Met een beetje zoeken op het internet kun je echter wel lachgas tanks vinden zoals je die soms op feestjes ziet. Maar zoveel lachgas lijkt me voor persoonlijk gebruik wat veel van het goede.
A
AestheticFreakLid
01-01-2024, 00:00
#2
Beste leden,

Ik ben nieuw op dit forum, dus bij deze : hoi allemaal!
Ik probeer al enige tijd uit te zoeken of het lachgas wat ze voor autos gebruiken, hetzelfde is als de patroontjes? Lachgas is lachgas lijkt me toch?

Iemand hier die kundig antwoord kan geven? Bij voorbaad dank allen!
M
MDMAapLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als je lachgas zegt en daarmee distikstofmonoxide (N2O) bedoelt, is het feitelijk hetzelfde gas.

In motoren wordt het gebruikt om het vermogen te verhogen door het gas te verhitten en in combinatie met meer brandstof te zorgen voor een rijkere verhouding en compressie. Ik kan me zo voorstellen dat er iets andere (samenstelling van) gassen in zo'n fles zit, in verband met het doel, dan in slagroompatronen.

Als je idee is om zo'n fles te kopen voor consumptie, zou het misschien handiger zijn een gewone gasfles met N20 te zoeken bij een industriële groothandel. Die dingen voor auto's zijn volgens mij naar verhouding nogal duur.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."