Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste medeblowers, Ik werd (net als zoveel als jullie waarschijnlijk) helemaal gek van die kl@#tepijpjes die op de markt zijn de budbomb is de enige goeie maar ook weer lastig schoon te maken. Dus zo handig als ik ben heb ik er een gemaakt die ik denk wel goed is. Maar graag wil ik jullie feedback(er lopen hier waarschijnlijk genoeg ervaringsdeskundigen rond) als jullie hem ook goedkeuren ligt ie binnenkort waarschijnlijk bij me oom in de headshop ergens in Zuid-Holland. Graag jullie mening en adviezen van dit product en wat je graag verandert had gezien... Groetjes Acidman(idd LSD)010. P.S. Alles is gemaakt van vol messing en RVS 316L"