Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo ik wil graag weten of er meer mensen zijn met deze ervaring (of oplossingen) ik zit wel diep in de shit...deze drug is echt niet normaal het gekste wat ik ooit in mijn lichaam heb gehad Ik heb ongeveer bijna 5 maand geleden injectie van xeplion gekregen wat een antipsychoticum is (voor een psychose). Ongeveer anderhalf a 2 weken na de injectie werd ik doodziek en lag zo stijf als een plank op de bank met ademhalingsproblemen, hartkloppingen, brandende pijn in mijn hoofd ik dacht dat ik doodging kon helemaal niks meer ik heb ongeveer een maand op de bank gelegen (dystonie achtige klachten). 3 maand verder heb het "gevoel dat er iets beschadigd" is in mijn hoofd wat niet zomaar hersteld... ik ondervindt namelijk nog steeds last van de xeplion. Ik heb rondgekeken op internet en daarbij heb ik verschillende forums bezocht..zoals schizophrenia forum, reddit, youtube, bluelight etcetra en wat rondgebeld. Komt erop neer dat de meeste mensen pas na 8 tot 12 maanden zich beter voelen bij sommigen duurt het zelfs twee jaar. Ik heb de fabrikant gebeld en die zeggen dat het spul een halfwaarde tijd heeft van 30 tot 50 dagen en dat het ongeveer 5 a 6 halfwaardetijden duurt voordat het volledig uitgewerkt is dat is dus 150 tot 300 dagen. De psychiater en verpleegkundigen geloven het niet die denken dat het met 1 of 2 maand is uitgewerkt terwijl de fabrikant duidelijk anders beweerd. Er is letterlijk niemand te vinden op internet die zich na een of 2 maand herstelt. De meeste mensen kunnen ook niet meer high worden van drugs..wiet, opiaten, kratom, alcohol etcetra zelf na 8 of 10 maand nog niet. Nou Ik voel geeneens iboprufen meer het blokkeerd echt effecten van allerlei drugs. Cannabis/CBD werkt ook niet meer evenals alcohol. Klachten die ik momenteel heb lijken op dementie/alzheimer/parkinsons en het wordt niet beter als de tijd verloopt het lijkt wel dopamine deficientie .ik ben er nu in de 3de maand nog erger aan toe dan de 2de maand. ik kan geeneens herinneren wat ik een paar seconden geleden gelezen heb. mijn libido is volledig ingestort en produceer geen sperma meer alleen een heldere vloeistof net water .ondertussen wordt mij opgedrongen door ggz om nog meer medicatie te slikken...zucht ik ben nog geeneens hersteld van de injectie Ik heb met een vrouw contact gehad die 4 injecties heeft gehad daarna kreeg zij last van haar linkerhersenhelft en is ze naar het ziekenhuis gegaan voor een hersenscan daarbij hebben ze een beschadiging aangetroffen op haar linkerhersenhelft. Probleem het is natuurlijk moeilijk bewijzen dat het hierdoor komt Geen idee of het een beschadiging is van dopamine receptoren of afkickverschijnselen...of wat het ook mag zijn... ik heb gelezen dat afkickverschijnselen van een middel soms wel maanden of jaren kan duren en nog heviger zijn dan zijeffecten van antipsychoticum zelf Ik hoor graag ideen of ervaringen van anderen"