Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ghehe, dat filmpje liet mn broer net aan mij zien! Inderdaad interessant."
"Ik(16) en 4 andere vrienden(15/16) van mij hebben 8 dagen geleden een halve roze superman genomen, het was onze eerste keer en het beviel ons goed en we hadden de beste avond van ons leven . Mijn broer gebruikt ook wel eens MDMA, hij vertelde ons dat we minimaal 3 maanden moeten wachten om een ander te nemen. Maar dit weekend komt er weer een dikke DJ naar .... en mijn vriend bood me aan of we het weer zouden doen,hij vertelde ik zei dat ik het nog niet wist. Omdat mijn broer vertelde dat wij 3 maanden moesten wachten. Hij wou het nog een keer doen omdat de 2e keer anders is. Klopt dat? Daarna willen we wel gewoon 3 maanden wachten. Dus mijn vraag is of het klopt dat de 2e keer XTC anders is? Wat dan? Gr,"
"Bedankt, mijn broer heeft me ook een goede uitleg gegeven over serotonine, dat moet opgeladen worden. En btw, met dikke DJ bedoel ik Wildstylez"
"Plop, door de riolering. Met dat xanax pilletje"
"ik heb pilletje xanax gekregen, is dit te combineren met keta? Worden de effecten van ketamine versterkt of wordt ik dubbel verlamd? Iemand ervaing hiermee? Of is dit sterk af te raden.."
"hallo leden, Ik ben nieuw hier en hoop dus dat ik dit in het goede sub-forum plaats. Ik snuif sinds een half jaartje regelmatig ketamine, dit kan in het weekend een heel grammtje zijn. Doordeweeks snuif ik niet. Kan ook makkelijk een weekend overslaan. Wat mijn opvalt is dat het erg prettig vind om goed weg te gaan door keta, hierdoor snuif ik dus graag ook flinke lijnen in een keer weg. Mijn neus gaat na het snuiven van zoon lijn meteen lekken en ram dicht zitten. De neus van mijn vrienden blijven gewoon open. Nu vind ik dat opzich nog niet zoon ramp maar pas na een week rust aan mijn neus trekt hij weer een beetje bij. Aangezien ik in het weekend erg graag een lijntje keta neem is hij dus bijna altijd verstopt. Of eerder mijn luchtwegen die op slot gaan ofzo. Ik praat hierdoor dus ook anders wat mijn ouders de laatste tijd merken. Mijn moeder wilt met mij naar de KNO arts. Nu vindt ik dit geen probleem als hun een oplossing weten voor mijn snelle verstopte neus.. geen idee hoe dit gaat maar ik heb liever niet dat als ik aan tafel zit dat ze vertellen dat dit komt door het snuiven. Mijn vraag is dus of de KNO arts kan zien dat ik keta snuif en ofdat iemand misschien zich hierin herkend en iets weet zodat mijn luchtwegen meer open gaan? Groeten en bedankt."