Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVraagje

Vraagje

4 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
7
700p3dLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik(16) en 4 andere vrienden(15/16) van mij hebben 8 dagen geleden een halve roze superman genomen, het was onze eerste keer en het beviel ons goed en we hadden de beste avond van ons leven :beer: . Mijn broer gebruikt ook wel eens MDMA, hij vertelde ons dat we minimaal 3 maanden moeten wachten om een ander te nemen. Maar dit weekend komt er weer een dikke DJ naar .... en mijn vriend bood me aan of we het weer zouden doen,hij vertelde ik zei dat ik het nog niet wist. Omdat mijn broer vertelde dat wij 3 maanden moesten wachten. Hij wou het nog een keer doen omdat de 2e keer anders is. Klopt dat? Daarna willen we wel gewoon 3 maanden wachten.

Dus mijn vraag is of het klopt dat de 2e keer XTC anders is? Wat dan?

Gr, :wave:
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Bijna niemand ervaart de volgende keren zo intens als de eerste keer. Echter na drie maanden zijn je hersenen volledig opgeladen en zul je aardig in de buurt komen met het effect. Die drie maanden wachten is natuurlijk niet alleen om weer het goede gevoel te krijgen, maar ook om je hersenen de tijd te geven om te herstellen.

Je vraagt nu of je een week later weer kunt nemen, in plaats van drie maanden herstel te nemen. Ik denk dat je het juiste antwoord zelf wel weet, het is niet verstandig na een week alweer te gebruiken. Ik lees dat jullie wel erg jong zijn (15/16), dat betekent dat je hersenen nog volop in groei zijn. De schadelijke effecten zijn dan groter dan wanneer je 18 of 20 bent. Ook is de kans groter dat je er later last van krijgt.

Onthoud, er zijn elk weekend dikke DJ's maar het probleem van drugs is dat je het niet zo maar elk weekend kunt gebruiken.
7
700p3dLid
01-01-2024, 00:00
#3
ghehe, dat filmpje liet mn broer net aan mij zien! Inderdaad interessant.
7
700p3dLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bedankt, mijn broer heeft me ook een goede uitleg gegeven over serotonine, dat moet opgeladen worden. En btw, met dikke DJ bedoel ik Wildstylez :hearteyes:
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#5
700p3d zei:
Bedankt, mijn broer heeft me ook een goede uitleg gegeven over serotonine, dat moet opgeladen worden.
Klik om te vergroten...

Mooi! Als je het interessant vind kun je ook deze pagina nog eens lezen:
http://www.unity.nl/drugs-abc/xtc-mdma

700p3d zei:
En btw, met dikke DJ bedoel ik Wildstylez
Klik om te vergroten...

Niet helemaal mijn stijl maar ik snap wat je bedoeld :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."