Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"VlotteSpeed zei: Deze titel is wel ongeveer wat er door me heen ging gisteravond. Had nog wel wat sneller gekunt Klik om te vergroten... Kijk is aan, je muzieksmaak is in ieder geval top! De versie “Afbreken” is ook nog sneller"
"Yoow"
"Trip report Gebruikt: 4-fmp, Fluor-oranje BOOM! (170mg) Leeftijd tijdens gebruik: 18 jaar Plaats: Heineken Music Hall, Amsterdam Type Evenement: Hardere stijlen Hallo! Ik houd het kort, maar probeer zoveel mogelijk te verwoorden van mijn ervaring! Ik ben een nieuwsgierige jongen die enthousiast een aantal soorten drugs heeft willen uitproberen, vandaar mijn ervaring met het 4f pilletje. Met een aantal vrienden zijn wij op het idee gekomen om toch maar een keer dat zogenoemde 4fmp te proberen omdat het wel erg lekker scheen te zijn. Voor deze gelegenheid hebben wij een mooi hardstyle feestje uitgezocht en kwamen rond een uur of 23 aan bij de HMH. Eenmaal binnen besloten we nog heel even te wachten met het innemen van de pil. Het duurde immers tot 7 uur in de ochtend. Rond een uur of 12 namen we met zijn alle een heel 4fje. Afwachten dan maar en rustig door feesten... Tot het moment dat ik een heel aangename warmte, tinteling en energie vrij voelde komen in mijn lichaam. In tegenstelling tot xtc werd ik er totaal niet vaag van en was ik gewoon een stuk meer mezelf. Dit gevoel werd alleen nog maar beter en heftiger naarmate de pil meer begon in te kicken. Met dit spul kon ik zo ongelofelijk lekker losgaan op de harde dreunen die door de HMH galmde! Het 2e 4fje werd ook genomen rond een uur of 02:00. Naarmate de avond zich vorderde voelde ik mezelf wel wat minder helder worden maar storend en zo erg als bij xtc was het zeker niet. Tot 7 uur in de ochtend ben ik ongestoord en heerlijk los gegaan op dit spul. Ook de terugreis van het evenement was totaal niet vermoeiend, wat normaal wel zwaar aan de orde was.. Ik had op dat moment ook al gehoord dat het slapen waarschijnlijk dramatisch werd of niet ging lukken. En daar ben ik het mee eens, ik kon beter niet proberen te slapen. Want het ging gewoon echt niet. Tegenwoordig blijven we lekker de hele zondag na chillen! De kater vind ik ook dragelijker dan bij xtc! Het schijnt helaas gevaarlijk te zijn.. maar buiten dat om vind ik het echt de beste party drug die er is."
"Digitalism zei: Waarom nam je al zo snel (een hele!) bij? Klik om te vergroten... Omdat 4fjes ook niet zo zwaar zijn als een xtc pil, en ik begreep dat het bijnemen niet zo zeer werkte, maar dat het wel langer werkte als je binnen korte tijd wat meer nam. Daar moet je natuurlijk erg mee uit kijken. Ik nam er nooit meer dan 2 op een dag of nacht"
"Speed is zo snel, dat je ‘t al neemt voordat je nee kan zeggen/denken..."