Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heb laatst 4FMP capsules gekocht voor 4 euro per stuk. nou zat hier waarschijnlijk niet zo veel in want ik ging er niet heel hard van. Wel erg lekker, zelfde geluksgevoel als van XTC, Veel energie maar niet onrustig. eigenlijk al het fijne van XTC maar dan in mindere mate en geen van de bijwerkingen."
"Alcohol Cafeïne Wiet en Hasj Truffels XTC Cocaïne MDMA Salvia Amfetamine 2CB 4-Fluor-Amfetamine Heb ik dat voor mezelf ook even een keer op een rijtje"
"Er midden in de nacht ineens een dikke vent op een paard langsrijdt"
"heb ook wel eens dit soort brokken gehad, het was wel gewoon cocaïne maar minder sterk. Ook stolde het nadat ik het fijn had gemaakt bij hogere temperaturen(in me broekzak tijdens het uitgaan) tot een soort glazuur wat nog moeilijk te snuiven was. Nadat ik het in een laatje had laten afkoelen werden het weer brokken. Ben benieuwd naar jouw testresultaten."