Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"heb je zelf wel eens base coke gerookt? Ik wel, ik vond snuiven veel verslavender, ik ervaarde dat alsje even Man bent na het base gebruikt je daarna nergens meer last van heb, gewoon heerlijk ervaring voor de echte mannen en vrouwen niet de doetjes die makkelijk verslaaft raken! Ik zeg wel dat dat gevoel van snuiven heerlijk is, en hoe traag dat afkicken erna gaat en hoe zeurdig het gevoel is, ik kan het niet vergelijken met base. Irriteerd me een beetje dat iedereen een vooroordeling over dit middel heeft terwijl ik zo veel mensen ken die het wel eens geprobeert hebben en en lang niet zo verslavend vonden, en dan weer terug stapte naar speed of snuif coke. Ieder mens is anders, ik kan een paar peuken per dag roken een ander moet gelijk 2 pakjes... Etc etc, punt= STOP met die voordoordelen probeer het zelf eens pakt het voor jou slecht uit, stop dan en doe het niet meer. bietsky zei: coke roken als een plof = verspilling van je coke coke basen met de pijp = voor 9 vd 10 mensen verspilling van je leven.. Klik om te vergroten..."
"wat een onzin, ''rauw'' kan prima brokjes zijn hoor.. als het met ammoniak gedaan is dan zullen de brokjes wat geel zijn, maja puurdere snuif coke kan ook geelig zijn, ik denk dat je het het beste kan laten testen of zelf testen met ez testers of aan de dealer vragen(logica). pinnes zei: rauw is poeder, gekookt zijn harde brokjes. Klik om te vergroten..."
"zulke coke heb ik wel eens gezien, ik raad je aan (natuurlijk) minder lidocaïne er over heen te gooien.. als je het wil versnijden gebruik dan een normaal versnijdings middel zoals Inositol of mannitol, mannitol beschermt de neus licht en inositol heeft allerlij positiefe eigenschappen die zelfs goed voor je zijn. Google maar eens.. als je het wat droger wil zou je er dus 1 van die 2 versnijdings middelen er over heen kunnen gooien zien of het vocht er daar wat intrekt en zo verdunt. succes"
"Hallo, Ik heb een vraag over Fenacetine (als je het middel niet kent kan je me waarschijnlijk niet helpen), omdat ik hoor dat cocaïne steeds meer vervuild raakt, test ik mijne altijd als ik haal tegenwoordig, ik doe dit met de EZ cocaïne cuts test, deze test op levamisol fenacetine en ephedrine. Nou heb ik al al 3 x getest, 1 x bij van iemand en hij kleurde duidelijk op ephedrine geen twijvel mogelijk. Andere 2 x werdt de tester zwart.. Zijn er mensen bekend met deze versnijdings tester? Want als je kijkt na de kleuren tabel staat er : uncut cocaïne does not react. Dus hij moet gewoon gifgroen blijven als geen van de 3 stoffen in de drugs zit? Nou lijken die 2x zwart veel op dat kleurtje van fenacetine.. kan iemand dit bevestigen? Verder wou ik weten hoeveel deze stof nou voorkomt in nederland op dit moment, want ik heb nog geen 1 test gedaan gehad dat hij gewoon gifgroen bleef (de kleur als je hem uit de verpakking haalt).. graag geen eeuwen lange discussie's maar alleen antwoorden op de vragen, alvast bedankt!"
"Bedankt voor je bericht! Erg jammer, ik heb goeie contacten, dus ik schrik hier van.. dan ga je aan alles twijvelen en na de 3x weer zoiets aantreffen.. Tis vooral omdat deze stof zo kankerverwekkend is en ik niet iemand ben die af en toe eens gebruik. Test center zit te ver van mij af, ik zit nogal afgelegen.. bedankt voor je tip over de aceton wash, ik heb hier over gelezen en deze ga ik zeker uitvoeren."
"zijn er nog andere mensen die deze stof vaak tegen komen anno2013?"
"Het was wel fenacetine.."
"ik test mijn cocaïne altijd met een ez cocaïne versnijdings test , deze test op ephedrine fenacetine en levamisol, ik heb 1 x levamisol kleur gekregen en 1 x werdt hij wat zwart , ik heb hier een post voor geopent want ik weet niet of dat fenacetine is , als het wel zo is, dan komt het veel voor"
"ik heb de aceton wash gedaan, was een puur succes, ik hield een waare brok harde coke over, deze verdoofde intens en het gevoel was puur geluk, toen ik het maakte zag ik een wolke boven de coke crystallen drijven , dat moet zeker wel de fenacetine zijn... na paar x wassen bleef echt alleen de puure coke over , prachtig eind product ik raad iedereen dit aan te doen. Ik heb 99,9% aceton gebruikt."