#1
Hallo,
Ik heb een vraag over Fenacetine (als je het middel niet kent kan je me waarschijnlijk niet helpen), omdat ik hoor dat cocaïne steeds meer vervuild raakt, test ik mijne altijd als ik haal tegenwoordig, ik doe dit met de EZ cocaïne cuts test, deze test op levamisol fenacetine en ephedrine.
Nou heb ik al al 3 x getest, 1 x bij van iemand en hij kleurde duidelijk op ephedrine geen twijvel mogelijk.
Andere 2 x werdt de tester zwart..
Zijn er mensen bekend met deze versnijdings tester?
Want als je kijkt na de kleuren tabel staat er : uncut cocaïne does not react.
Dus hij moet gewoon gifgroen blijven als geen van de 3 stoffen in de drugs zit?
Nou lijken die 2x zwart veel op dat kleurtje van fenacetine..
kan iemand dit bevestigen?
Verder wou ik weten hoeveel deze stof nou voorkomt in nederland op dit moment, want ik heb nog geen 1 test gedaan gehad dat hij gewoon gifgroen bleef (de kleur als je hem uit de verpakking haalt)..
graag geen eeuwen lange discussie's maar alleen antwoorden op de vragen, alvast bedankt!![:)]()
Ik heb een vraag over Fenacetine (als je het middel niet kent kan je me waarschijnlijk niet helpen), omdat ik hoor dat cocaïne steeds meer vervuild raakt, test ik mijne altijd als ik haal tegenwoordig, ik doe dit met de EZ cocaïne cuts test, deze test op levamisol fenacetine en ephedrine.
Nou heb ik al al 3 x getest, 1 x bij van iemand en hij kleurde duidelijk op ephedrine geen twijvel mogelijk.
Andere 2 x werdt de tester zwart..
Zijn er mensen bekend met deze versnijdings tester?
Want als je kijkt na de kleuren tabel staat er : uncut cocaïne does not react.
Dus hij moet gewoon gifgroen blijven als geen van de 3 stoffen in de drugs zit?
Nou lijken die 2x zwart veel op dat kleurtje van fenacetine..
kan iemand dit bevestigen?
Verder wou ik weten hoeveel deze stof nou voorkomt in nederland op dit moment, want ik heb nog geen 1 test gedaan gehad dat hij gewoon gifgroen bleef (de kleur als je hem uit de verpakking haalt)..
graag geen eeuwen lange discussie's maar alleen antwoorden op de vragen, alvast bedankt!