Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo ik zit toch wel met een klein probleempje. Sinds maart dit jaar gebruik ik na een lange droogte weer hard drugs. Elk weekend gebruik ik wel wat maar niet echt veel. Het gaat om de middelen: pep,3f-a en ketamine. Ook een paar keer coke gedaan en af en toe ook 2c-e. Allemaal nassaal gedaan. Nu is het probleem dat alles meteen of iets later(al bij de eerste snuif) mijn keel in schiet(gedeeltelijk). Het blijft ook vaak hangen. Heb echt van alles geprobeerd met buisje,sleutelpunt,hard,zacht maakt nie uit het schiet mijn keel in. Op het begin vond ik het niet zo erg want het had een beetje een vieze smaak maar nu word ik gewoon echt misselijk. Vooral bij ketamine wordt de trip best wel verpest door die vreselijke drip in mijn keel. Ik weet dat je ook bommetjes kunt maken maar dat duurt te lang en is ook zonde omdat je meer moet gebruiken. Komt dit bekend voor en zijn er oplossingen hiervoor?"
"Tijdloos zei: Welkom! Snuif je het erg hard op ? Of een erg lege neus altijd ? Anders is dit eerder iets voor een KNO arts. Misschien heeft iemand anders dit ook hier. Zelf nooit last van gehad maar ik snuif zelden Klik om te vergroten... Heb zacht ook geprobeerd ook buisje beetje tegen de binnenkant van mijn neus aan gedrukt. Moet wel zeggen dat mijn neus altijd een beetje verstopt zit maar niet verkouden of dat ik er niet door kan ademen. Als mijn neus echt heel verstopt zit gebruik ik wel eens neuspray maar ook die schiet mijn keel in. Ik merk het effect wel hoor dus het blijft wel degelijk iets zitten."
"Exceptional Insight zei: Drip is er altijd en iedereen heeft het. Als je er niet tegen kunt, moet je niet snuiven. Klik om te vergroten... Als ik gewoon een sleutelpuntje pep snuif 5-10 mg ofzo en dat al in mijn keel gaat zitten is zeker niet bij iedereen. Na veel hoeveelheden misschien maar niet na zo'n beetje."
"Tijdloos zei: Is die neus spray een zoutoplossing? Iets als fluticason , zou anders een alternatief vragen aan arts. Maar je hebt geen wondjes in de neus doordat het zo droog is soms ? En je kan (de meeste of allemaal dacht ik) 2c's prima oraal nemen. Is ook beter voor je gebit. Misschien is snuiven gewoon niet "the way to" voor je. Klik om te vergroten... Misschien neusspray met zoutoplossing proberen ja. Ik heb verder geen wondjes nee. 2c doe ik normaal ook gewoon oraal maar doe het soms nassaal puur door de snelle werking. Misschien is snuiven idd niet voor mij weggelegd."
"Oke ik wist niet dat dit standaard was. Ik zal er maar aan moeten wennen of toch gewoon bommetjes. Dank voor jullie antwoorden."