Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wanneer ik ga spuiten wil ik graag weten wat het beste is ik heb een potje sicilia citroensap maar is dit citroensap of citroenzuur?? Ik snap er niks van ik wil geen citroensap spuiten namelijk maar het ziet er gewoon uit als citroenzuur. Ik heb ook schoonmaakazijn gekocht kan ik dat gebruiken? En ik neem aan dat je vitamine C tabletten niet kunt gebruiken?"
"leveldesigner zei: heb er echt heel veel respect voor dat je eerlijk zegt dat t maar enkele dagen is gelukt eraf te blijven, ieder ander had waarschijnlijk niets gezegt voor 2 weken. dus zal ik niet meer zeggen dat je moet stoppen, (wie ben ik? hang er zelf al 27 jr aan!). maar, wat ik je wel wil zeggen is dat als je spuit je dit echt goed moet gaan proberen te doen. spuiten maakt dat de wand van de ader verkalkt en daardoor hard wordt. als je dan toch voor spuiten kiest, probeer t dan zo goed mogelijk te doen zodat de schade zo beperkt mogelijk blijft. want nu richt je zoveel schade aan als dat iemand anders in een paar maanden tot 2 jaar aanricht. je zulkt echt een manier moeten zien te vinden die je leert hoe je goed kunt spuiten. is er echt niemand in je omgeving die je hierbij kan helpen door t voor te doen. je hoeft die persoon niet te mogen, hij hoeft t enkel voor te doen. en ik weet zeker dat een shotter t graag even voordoet als je m een balletje dope ervoor geeft. en ken je geen shotters, vraag dan anders je dealer, die kend er vast enkele. want zo doorgaan is niet echt een oplossing, en, zo moeilijk is het nu ook niet. alhoewel, je schreef wel dat de aders moeijlijker te vinden zijn door je gewicht. misschien moet je anders op een andere plaatst spuiten, waar je wel makkelijker een ader kunt vinden. je enkels misschien, of op je hand? Klik om te vergroten... Hmmm nee ik ga binnekort contact opnemen met VNN te Groningen voor deze vragen. Ik ben niet heel erg dik hoor dat valt redelijk mee maar als ik zie hoe de stereotype van de gemiddelde junk eruit ziet ben ik wel vrij stevig. Maar ja gewoon voldoende pauzes nemen om de aders te laten helen ik denk dat ik daar voor kies."
"seth zei: 11011101.exe zei: Maar ja gewoon voldoende pauzes nemen om de aders te laten helen ik denk dat ik daar voor kies. Klik om te vergroten... en hoelang denk je nog een keuze te hebben? Klik om te vergroten... Wat denk je zelf ik wordt niet verslaafd, niet iedereen wordt verslaafd die heroïne spuit. Maar goed ik houd je toch op de hoogte?"
"Ja maar aan de andere kant ben ik nu al weer 5 dagen nogsteeds clean. Maar ik hou het nog wel vol hoor Ik heb nog een grootte voorraad bruin waar ik echt wel een paar maanden mee bezig ben. En ik ben niet verslaafd ik geef er niet veel geld aan uit dus tjah. Dit wordt gewoon mijn blog van wanneer ik weer ga gebruiken en dan mogen jullie zelf beslissen wat verantwoord is."
"Lol ik probeerde het net weer en op een of andere manier dacht ik dat ik mis schoot dus heb ik hem weer uit me vel getrokken. Toen maar weer de naald weg gegooid zat al bloed in. Ik denk echt dat ik nog 100 keer mis ga schieten LOL."
"aight inderdaad is niet gelukt lol oké vanaf nu 2 weken ."
"Het lukt maar niet ik kan geen ader vinden en mijn arm doet nog zeer van vorige keer."
"2 jaar geleden deed ik het in 1 keer goed en toen zat er vuil in en weet ik veel wat maar ik had nergens last van gekregen. Nu ben ik extra voorzichtig ik schiet 10x mis en ik ben te dik om mijn aderen te zien."
"Hallo Trimbos, Ik vraag me af of ik mijn ader goed geraakt is. Na mijn linkerarm te hebben gebruikt is die nu aan het herstellen en ging ik gelijk naar mijn rechterarm. Echter toen ik voeldoende had geinjecteerd (bruine heroine) haalde ik de naald eruit maar ik merkte later pas dat er een flinke bobbel omhoog kwam. Als een soort van muggenbult? En het doet nu 6 uur later nogsteeds zeer, de bult is dan weg. Ik gebruik gewoon de o zo bekende arm ader maar ik vraag me nu dus af of ik niet per ongeluk zo door kan prikken en dus een veel belangrijkere bloed ader raak wat dus gevaarlijk is. Ook vraag ik me af hoever ik met hygiëne moet gaan. Ik kan gewoon water koken en dat gebruiken in een schone lepel samen met wat heroine en dat verhitten zonder te roeren. En dan gewoon spuiten toch? Ik heb trouwens om te checken in het begin de spuit terug getrokken en het bloed kwam er netjes uit."
"Dankje ik vroeg daarom inderdaad maar ik wou niet zeggen dat het voor heroine was, ze kwam met zo een 500gram pot aan geloof ik. En ik dacht van mwah dan neem ik dat kleine potje wel lol maar ik ga dus nog een keer heen. Ik spuit echt voor het gevoel. Ik snuif ook wel maar ik vindt daar zelf niks aan. Terwijl als ik spuit ik echt een gloeiend gevoel krijg wat ik bij snuiven niet zo heb. Het is echt een kick lol maarja ik ben niet verslaafd gelukkig."