Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Welkom ik hadt 1 week geleden een blowtje gehad van een betrouwd iemand maar ik ging hem dus roken en bij de helft maakte ik hem uit en ging weer me kamer in En vanaf dat moment gaat het fout Ik werd licht in me hoofd had moeite met staan had snelle hartklopleningen Kreeg waas voor me ogen Dacht echt dat me hart er uit wou springen Wou die avond echt een ambulance Maar eigenlijke ga ik gewoon naar een normaale coffeeshop 1x per week en dan heb ik nergens last maar nu ben ik bang dat als ik een normaale voorgedraaide haal dat het weer gebeurt Is dit erg of kan ik gewoon een normaale voorgedraaide roken ? Iemand idee ? Doe het nou al een jaar ! de eerste keer dat ik echt blowde was het bij 4 a 5 hijsjes achter elkaar nam dat ik tegen de grond ging daarna nooit meer last van gehadt"