Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste trip slecht gevallen

Eerste trip slecht gevallen

4 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#1
je kunt gewoon die voorgedraaide blijven roken daar zit niet veel wiet of hasj in, meer tabak dan stuff.
0
070Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Welkom

ik hadt 1 week geleden een blowtje gehad van een betrouwd iemand :)

maar ik ging hem dus roken en bij de helft maakte ik hem uit en ging weer me kamer in :grin:

En vanaf dat moment gaat het fout :openmouth:

Ik werd licht in me hoofd

had moeite met staan

had snelle hartklopleningen

Kreeg waas voor me ogen :confused:

Dacht echt dat me hart er uit wou springen :kots:

Wou die avond echt een ambulance :openmouth:


Maar eigenlijke ga ik gewoon naar een normaale coffeeshop 1x per week en dan heb ik nergens last maar nu ben ik bang dat als ik een normaale voorgedraaide haal dat het weer gebeurt


Is dit erg of kan ik gewoon een normaale voorgedraaide roken ?

Iemand idee ?

Doe het nou al een jaar !

de eerste keer dat ik echt blowde was het bij 4 a 5 hijsjes achter elkaar nam dat ik tegen de grond ging daarna nooit meer last van gehadt :tearsofjoy:
p
pwooppwoopLid
01-01-2024, 00:00
#3
koop nooit voorgerolde... heb der zo is eentje opengehaald... echt zoeken naar groene stipjes tussen de hopen tabak
beter koop je gewoon voor hetzelfde bedrag wiet en dan kan je nog altijd lichte jointjes rollen, heb je er alleen dubbel zoveel voor dezelfde prijs

en nee de volgende keer gaat het niet gebeuren, je was waarschijnlijk gewoon moe of slechtgezind ofzo
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#4
pwooppwoop zei:
koop nooit voorgerolde... heb der zo is eentje opengehaald... echt zoeken naar groene stipjes tussen de hopen tabak
beter koop je gewoon voor hetzelfde bedrag wiet en dan kan je nog altijd lichte jointjes rollen, heb je er alleen dubbel zoveel voor dezelfde prijs
Klik om te vergroten...

idd
M
Mulholland DriveLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zo te lezen moet je in elk geval geen Amnesia choken :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."