Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik drink zelf meestal keizerskroon, maar als ik echt wil genieten op een zomerse dag op het terrasje drink ik leffe blond. Een trampistje met is ook lekker in de winter."
"Tip: stoppen met die rotzooi! Lukt het niet zelf zoek dan hulp voordat het te laat is!"
"Stoer dat je stopt met blowen! Ben zelf ook gestopt, nu al 7 weken. Tot nu toe nog steeds moeilijke momenten. Maar als ik je een tip mag geven voor de avond, neem s'avond 1-2 biertjes ipv je joint. Bij mij hielp dat, nu drink ik niet meer doordeweeks s'avonds maar het eerste maandje was dat wel fijn. Veel succes en houd ook de moeilijke momenten vol"
"GHB: in de jaren 60 en '70 stond deze stof vooral in de belangstelling als slaapmiddel en anestheticum. Later werd het middel als drug geclassificeerd. Het is een narcosemiddel, en moeilijk te doseren. Het zou best kunnen dat ze perongelijk een millilitertje teveel hebt genomen. En ja, dan ga je lekker slapen."
"Allereerst raad ik je voor de volgende keer ghb af. Ik heb het zelf met een vriend van mij ook ooit eens uitgeprobeerd, ik voelde niks, maar die vriend wel helaas. Hij raakte verslaafd eraan. Er zijn wel eens mensen doodgegaan door een overdosis ghb. Een ambulance bellen zou ik dus wel doen als het mis gaat."
"Als je 12 uur achter elkaar ga gebruiken dan zal het effect niet optimaal zijn naarmate het feest vordert. Je zal dan dus niet als je het hele feest al hebt gebruikt om 11 uur savonds denken wow ik ga nu keihard. Wil je het toch doen dan zou ik zeggen drink genoeg en drink niet teveel alcohol. Veel plezier"
"Ik had een vraagje, vanavond ga ik met vrienden naar de stad, daarvoor ga ik bij een van die maten en zijn ouders op visite. Bij zijn ouders zal ik zeker wat alcohol drinken (zijn ouders kunnen er eerlijk gezegt wat van). Met de vrienden met wie ik ga heb ik xtc gefixed. Het plan is om vanavond te gebruiken. Ik vraag me af wat dat met het effect doet xtc en alcohol. Is het lekker naar jullie mening? Raden jullie het absoluut af? Trouwens er word waarschijnlijk ook bij geblowt. Als jullie het echt afraden dan gebruik ik andere keer want neem de 3 maanden regel wel serieus en wil niet deze keer verneuken door bad te gaan. Fijne avond en alvast een gelukkig nieuwjaar!"
"Heel erg bedankt, ik denk dat ik dat een andere keer die pilletjes ga nemen. Ik zal ff een dealer ga bellen en de nacht ga overleven met wat sos. Das altijd goed met alcohol Veel plezier vanavond en iedereen voorzichtig met het vuurwerk. Een jointje draaien met 2 vingers is wel even oefenen hoor !"
"Wacht 2-3 maanden, ikzelf doe dit ook altijd. De trip samen zou heel tof zijn, zolang je niet bang bent voor een badtrip en niet teveel doseert dan. Wat ik je ook aanraad is genoeg drinken, anders ga je . Veel plezier!"
"Ik ga binnenkort spacecake maken met paar maten. Weet iemand een heerlijk recept? Ja ik weet het op internet zijn genoeg recepten maar ik wil lekkere cake. En wat voor soort wiet? Boeit de kwalliteit iets of maakt dat niet uit?"