Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoh bedankt voor de tip over een tip Ben ik veel mee Tom :cya:"
"Nouja gaan we gewoon niet weer vriendelijk doen tegen elkaar ? Tom"
"Wat deed ik nou fout ? Tom"
"Is je moeder dan doodziek ? Spijt me .Heb zelf familie gehad die gestorven is aan kanker.. Indien je loog ben je een misselijkmakend persoon Tom"
"Wrm dan ? Tom"
"Is het mogelijk dat iemand me wiet wil sturen met de post ? Tom"
"Ja das goed Nee nu effe serieus mensen Zou iemand het kunnen en willen, ik wil zelfs betalen hoor."
"Ben wel nog maar 14 woon in België en kan niet maken dat m'n ouders het weten Maarjah zal dan maar een dealertje zoeken ofzo. Ennuh wrm is er geen heroine forum ?"
"Nee ben 21 in het echte leven ik loog"
"Nouja mooi mooi , ik ben hier effe en dan gebeurt dit ik zei toch dat ik geen post moet hbben van jullie maar gewoon een tip ofzo :d Tom"