Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Q Fairflower zei: Hey mede DF'ers Vol spanning heb ik nu 4 uur geleden al mijn product weggegooid. Ik hoop hier af en toe te kunnen schrijven over het stoppen en iedereen die me tips kan geven is zeer welkom. Ik heb gekozen deze keer thuis te stoppen, aangezien ik het in opnames niet echt volhield en vaak ging lopen of van zodra ik buiten kon toch gebruikte....ook omdat ik hoop dat t op mezelf makkelijker zou kunnen zijn (wie weet nog veel moeilijker) zonder sociale stressfactoren. Ik denk dat ik toch wel 6 maanden ga nodig hebben om mijn hersens te laten herstellen van de schade die ik heb aangericht met gebruik. Ik gebruikte gedurende 3 jaar ondertussen dagelijks. Steun zeer welkom! Klik om te vergroten... Zorg voor een andere invulling als het op dit moment alleen nog maar gebruiken was zonder andere verplichtingen. 2 weken max chillen en de detox door daarna gaan sporten 3 keer per week en zorg dat je ergens tussen de mensen kan zijn 20 uur per week zoals vrijwilligerswerk en ga met vrienden samen koken en eten om je dag wat te vullen. En als je hobby's had pak E op of ga wat inslaan om te schilderen ofzo. Als je echt nuchter wil zijn kies je daar voor e lukt het wel. Beloof je gewoon beterschap omdat je een impulsieve inlevingsvermogen had ja dat hebben we allemaal wel en dan ga je snel weer aan het gas. Ik zelf ben door dit soort simpele dingen wel max 15 maanden achterelkaar nuchter geweest. Maar laatste 4 maanden zat ik niet lekker in me vel op het werk wat ik weer had en sprak me niet uit klopte het op en dan weetje Dat het fout kan gaan als je je niet blijft uiten. Praten bewegen en een noodplan mischien een motivatiebrief maken en op hangen in de keuken zo dat je elke dag ziet waar je het voor doet?"
"dupont zei: Jouw verhaal komt op mij over als een grote ontwijk-exercitie. Maar als je voor alles wegloopt is er maar 1 constante en dat ben je zelf. Pas als je jezelf leert accepteren zoals je bent, kun je stabiel en clean worden. Klik om te vergroten... Ik heb dit x aantal keren gedaan. Ik weet niet of het voor iedereen werkt. Mijn ervaringen waren steeds teleurstelling. Had het idee dat ze zichzelf de heledag op de borst kloppen van kijk mij 2 jaar of zelf tot 12 jaar en nog veel langer clean zijn. Ik heb zelfs medelijden met die mensen die zeggen dat ze 12 jaar clean zijn en daar nog komen. Wil je echt daar dan nog komen als je zo lang clean bent en wat trekt tdie m3nsen om week in week uit nog steeds elke keer een mooi verhaar te vertellen aan mensen die net een maand ofwat clean zijn van kijk mij eens ik ben dinges en ben 22 jaar sober en bla bla bla. Gewoon medelijden mee geen vrienden verder ontmoet klein wereldje blijven die lui in en narcistisch trekjes met kijk mij eens en ze weten alles beter en soms tot zielig aan toe tegen nieuwe mensen. Ik kan me er in vinden als je dit een jaartje max 2 jaar doet maar dna moet je daar echt weg voor je weer met je maatje daar die ke mee trekt het gebruik in van ellende"
"Dirkjan zei: Urine is veel te complex om geloofwaardig na te maken. Toch? Of ben ik nou gek? Klik om te vergroten... Laat een zwangere meid plassen in een klein potje en lever dat in haha. Mischien dat je ook nog een leuek uitslag krijgt haha๐๐๐"
"snuifdruif050 zei: Yo! Ik heb volgende week dinsdag thuis een gesprek over welke behandeling bij min nodig is. Dus misschien word er dan een drugtest gedaan (ik weet het niet zeker) en ik heb gister voor het laatst coke en 3mmc bommetjes en snuif gehad + xanax om te kunnen slapen. en vandaag weer bommetjes 3mmc, hoeveel mg weet ik zo niet en net weer xanax. Ik ben van plan nu niks meer te gaan te gebruiken sowieso tot dinsdag. Denken jullie dat mijn urine veilig is voor de drugtest of niet? Alvast bedankt. Klik om te vergroten... Mischien verstandig om je daar niet druk om te maken en gewoon eerlijk te zijn. Lekker even naar Eelde daar zit een mooie luxe nieuwe kliniek van van en kan je eerst prima vertoeven op de detox en dan kan je verder kijken met de hulpverlening hoe je verder wil thuis ambulant of een klinische opname. Je kan er altijd weg als het niks voor je is en stoppen zo als je zelf net zegt ik ben van plan niks meer te gebruiken tot dinsdag maar het wat langer proberen. Of zit je bij reclassering en zitten er consequenties aan?"
"Snuiven zou ik dat doen met drank en rokerij. Ben je alleen al die dagen dan zou ik potno kijken en anders een huisfeesje."
"dupont zei: Urenlang fappen ondanks je kleine slappe piemeltje. En luisteren of er inbrekers in huis zijn en dan lopend op je tenen met een honkbalknuppel in de hand naar de WC omdat je onwijs nodig moet, en er dan een paar druppels uit persen met moeite. Als je in de spiegel kijkt zie je je eigen maniakale blik met een witte snor van alle poeder die weer terug je neus uit gelopen is en opgedroogd. Je drinkt wat water om je droge bek wat minder te maken maar de helft loopt weer uit je mond omdat je hele bek verdoofd is. Hijgens loop je weer terug naar je slaapkamer die je snel op slot doet, en je luistert nog een keer of er ECHT geen inbrekers in huis zijn. En als alles dan op is in zelfhaat zwetend op bed liggen, weer niet klaargekomen na 10 uur rukken en sjorren, niet kunnen slapen en de tijd gaat zo onwijs langzaam dat je je af gaat vragen waarom je er ueberhaupt geld aan hebt uitgegeven. Da hoor je je buurman opstaan en vrolijk fluitend de duir uit gaan om naar z'n werk te gaan. Je stuurt je baas een SMS dat je weer eens een keer ziek op bed ligt en pak een benzo om toch maar te kunnen slapen. Leuk man, stims bingen. Klik om te vergroten... Geen in breker maar wel zij moeder die zich ernstig zorgen maakt die snachts door de achtertuin heen tijgert en een glimp probeert op te vangen van zoon lief."
"dupont zei: Ja, iedereen z'n eigen versie van de shadow people Klik om te vergroten... Ik heb dat hier ok zo met me buren eerst dacht ik dat ik gek was. Maar ik zag ze tog echt in de tuin liggen en die grote zaadvragen de ogen die me aan staarden en me speedlul henkie kroop nog meer naar binnen. Ben gelijk een de aanval gegaan en heb me vingers zo diep en hard mogelijk in haar anus gedrukt om een aanval af te weren. Nu zij We gewoon vrienden en drinken we samen afentoe een buisje bij de berenburg. Ik ben makkelijk beรฏnvloedbaar en haar mening is ook mijn mening wat een ander vind vind ik ook. Waar is me hulpverlener nu eigenlijks?"
"dupont zei: ๐๐๐ Klik om te vergroten... Er staat me nog wel vaag iets van bij nu ik er aan terug denk. Me vader riep heel hard van achter de connyveren blijf van je moeder af!!! Wat dacht je dat er toen gebeurde?"
"Gewoon weg gooien die 3mmc en meer van bet andere bestellen ๐๐"
"Bodhi zei: Daarvoor is het helaas te laat in mijn geval. Klik om te vergroten... Het is nooit te laat om de dealer te bellen en nieuwe te regelen. Baat het niet dan schaad het niet zeg ik altijd."