Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Verkoop is zeker gedaald bij ons in de buurt, merendeel zit tegenwoordig aan de RC's zoals 6-apb, 4-fa etc, wel jammer want soms mis ik die oude goede xtc schijf wel, al is het voordeel bij 6-apb dat je dubbel zolang spaced, maarja het is geen mdma."
"4-fa en lachgas en alcohole"
"Etilaam, Etizola, Sedekopan, Pasaden merken en de home made gedrukte etizolam die wel in 1 en 2 mg worden gedrukt zijn de enige die bij de legit vendors worden verkocht, 9 van de 10 versturen ze dan ook niet in blister verpakking omdat er dan opstaat dat het een medicijn is en door arts voorschreven moet worden, er zijn een paar vendors met uitzondering, maar die ken ik niet of vertrouw ik niet. Ik vind die kleine rode etizolam pellets 2mg uit uk, betreft dosering flink tegen vallen, heb ook op andere forums gelezen dat de blauwe 1mg vaak onder gedoseerd was. Etizolam heeft echt zijn eigen charme, heb het wel eens proberen te vergelijken maar dat is gewoon niet te doen, ten slotte je weet niet wat je krijgt via het web en of de dosering klopt. Ik geen van twee rode 2mg pellets nou niet bepaald super relaxed, maar dat zegt niks over een ander, ben zelfs bang dat we gewoon die zooi die je besteld hebt via die vendors moet testen. Pyrazolam lijkt helaas niet op etizolam, vind pyrazolam dan toch meer op alprazolam lijken, maar zoals elke benzo toch weer een tikkeltje anders. Greetzz, Yoki"
"pammetje82 zei: Deze bevatten geen etizolam maar pyrazolam. De echte etilaam vam intas is veel lichter van kleur. Deze zijn meer gifblauwkleurig en bevatten geen etizolam maar pyrazolam. Ze worden wel verkocht als etizolam. De ervaren etizolam gebruiker zal dit proeven aangezien pyrazolam behoorlijk smerig smaakt en etizolam niet. Er zijn dus fake etizolams in de omloop momenteel!! Klik om te vergroten... Heb je het laten testen? Maar geloof je wel het begint een rotzooi te worden bij die RC vendros, heb inmiddels 5 verschillende soort 4-a en 3-fa en 4 soorten 6-apb etc etc voorbij zien komen. We moeten voortaan die RC testen! dadelijk willen die geld verdieners van hun laatste party 5-it af en verkopen ze het als 3-mmc hype you know"
"zoek eens naar 3-mmc op google vergelijkbaar met 4-mmc ( Mephedrone ) en ook nog via een nl vendor"
"Haal je Fenacetine met aceton er ook uit? heb daar zn hekel aan die fenacetine...."
"21% cocaine en 40% Fenacetine...... Om te huilen, 3 jaar terug nog in A'hem 70%+......"
"Wit helder poeder, met kleine brokjes, ruikt wel zoetig, smaakt bitter en is wel pittig in de neus, maar je krijgt van meer als 0,5gr snuiven dikke verstopte neus. Hoop gauw weer goed 70 a 80% flakes of colombian disco shit te vinden anders hoef het van mij ook niet meer......"
"Uitslagen van 3 jaar terug waren een keer; 74% cocaine zonder verder psycho actieve stoffen. 68% cocaine met 20% cafeine 76% cocaine met 11% cafeine Haalde toen wel 10g blok, maar losse verkoop was niet veel minder met wat extra edelweiss"
"Jazeker, brandt veel meer en sneller fucked up...."