Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, Ik zal mijn verhaal hier eerst vertellen. Zaterdag hebben we een hardcore feest gehad en daar gingen we speed gebruiken. Met zijn 3e. 2 meiden 1 jongen. We hebben een super wazige en energieke nacht gehad.. Hij was wel erg sterk dachten we al... ik en me vriendin hebben ook nog een paar slokken wat met mdma gehad. Toen we uitgefeest waren begon het.. Me vriendin begon te kotsen en te hyperen.. we hebben nog een uurtje buiten gezeten en we bleven maar wazig. uiteindelijk besloten we toch maar naar bed te gaan.. hadden we nooit moeten doen.. we hadden continu overal kramp en we maakten elkaaar helemaal gek. Me vriendin kreeg steeds paniek aanvallen en kreeg geen lucht meer... uiteindelijk heb ik het bijgehouden en moest ze om het kwartier kotsen. ze hield niks meer binnen.. geen rennies geen druppel water... Ik kreeg uiteindelijk ook hyperventilatie en werd enorm onrustig... tot mijn vriendin naar de wc ging en richting de deur liep.. ze ging ineens stil staan en begon raar te bewegen. Ik dacht dat het een grapje was en begon haar te roepen, toen klapte ze achterover op de grond. en ze draaide zich daarna naar mij toe en begon met haar ogen te draaien en ze reageerde nergens meer op ook haar lichaam begon hevig te trillen.. Ik heb haar in haar gezicht moeten tikken en tegen haar gepraat en toen kwam ze weeer bij... we zijn naar het ziekenhuis gegaan en nu vertelden ze in het ziekenhuis dat er dioxine in de speed zat... de speed bleef ook enorm lang werken. Ikzelf heb de zondag niet kunnen slapen ook de nacht niet en de maandag ook niet... Me ogen waren gisteren nog zo zwart als maar zijn kan. Nu kan ik hier helemaal niks over vinden op internet... Zit dit altijd in speed of niet?? dit is namelijk we een dodelijke stof... Ik zou graag wat meer info hierover willen hebben. Hadden we inderdaad dood kunnen zijN?? Groetjes,"
"we hebben de speed niet getest . Mijn vriendin is zondag opgenomen in het ziekenhuis.. en ligt er nu nog.. In het ziekenhuis hebben ze dioxine gevonden in de speed die in haar lichaam zit/zat. Ik heb 2 bommetjes op en me vriendin 3. Me vriend had last van benauwdheid en rare pijnen in zijn hele lichaam en extreem lang wazig blijven net als mij. Ik heb nu alleen nog last van hyperen."
"ik weet het niet wat voor dioxine? wat is dioxine dan? de arts heeft het ons zo verteld... dat het een gif is en dodelijk is"
"oh sorry mensen het was digoxine.. dit zat in de speed. Kan dit wel kloppen? ik heb er echt geen verstand van verder... Ik blijf me depri voelen heb diarree, hoofdpijn en geen honger en val veel af. al 6 kilo kwijt! me vriendin is net uit het ziekenhuis maar is nog steeds doodziek. we gaan de speed zelf ook onderzoeken dus ben benieuwd. Diegene waar we het van hebben heeft al kilo's verkocht en gebruikt het zelf ook al 3 weken. Nou dat word nog wat. we hadden dus gewoon dood kunnen gaan, ik laat het voortaan mooi testen."