"FoalsYeah zei:
Dankje voor het reageren.
Heeft neimand hetzelfde meegemaakt? is het zo raar dat dit door wiet gebeurt?
Of kan het zijn dat ik op het randje zat om bijna out te gaan?
Ik heb echt geen idee.
xxxx
Klik om te vergroten...
Ja ik heb ongeveer zoiets meegemaakt ja! Heel heel eng. 2x eigenlijk, een keer met n joint en een keer met Spacecake.
De eerste keer was toen we aan t voetballen waren, was gewoon een zonnige dag, en ik dacht mwah nou doe t weer een keertje. Dus wij met een aantal blowen, maar ik had maar 2 hijsjes genomen en opeens BAM! sloeg het allemaal in. Alles leek een groot mariospelletje in megapixels en ik hoorde dat deuntje ook helemaal gaan. Was best wel confronterend want ik wist niet meer wat de werkelijkheid was en wat er in mijn hoofd spookte. Het schijnt dat ik ook dan weer even ''normaal'' was en daarna opeens bij wijze van over rolschaatsen begon. Niemand had hier last van alleen ik. Na een uur was het nog niet voorbij en toen ben ik rustig gaan liggen, en hele tijd als ik het weer voelde komen ( die complete waanzin) mn ogen dichtgedaan zodat ik voor mezelf kon doen alsof dat alleen in mn hoofd afspeelde. Na 3 a 4 uur was ik daar weer redelijk vanaf, maar voelde me wel heeeel raar daarna, en daarna had ik eigenlijk besloten nooit meer te doen, omdat ik best wel geschrokken was..
Helaas daar begint het volgende verhaal.. Ik en mijn vriendinnetjes waren weekje op vakantie gegaan, en 2 hadden als verassing besloten een spacecake te bakken, met nadruk op verassing, de andere 3 wisten het dus niet.. Ik dacht goh lekker een brownie, daar neem ik het een en ander van.. Dat liep dus niet goed af, voor ons allemaal niet. Na een half uur zei ik opeens '' he het lijkt wel alsof ik stoned ben'' en toen werd ons dus verteld dat het spacecake was. Ik schrok me rot want ik wist alweer wat er ging gebeuren dus ik liep chaggo naar boven, en ging op bed liggen in de hoop het eraf te kunnen slapen. Alles begon te draaien, de deurklink draaide weg in een spiraal en het hartjes behang ging alle kanten op. Beneden hoorde ik opeens een van mijn vriendinnen gillen; '' Mijn hart, mijn hart, hij klopt veel te snel ik voel me niet goed help help''. Ik dacht eerst dat het een grapje was maar daarna bleek het serieus te zijn, en toen begon de hel. De een na de ander ging fout en we belandde allemaal in onze persoonlijke hel, en al onze angsten kwamen naar boven. 2 kregen zulke hartkloppingen die lagen praktisch out op de vloer, de ander probeerde zichzelf te wurgen en heeft kokend water gedronken, weer een ander is 3 kilometer over een dijk gaan rennen, de ander bijna verdronken in bad, etc etc. Het was verschrikkelijk, iedereen probeerde het eruit te barfen, maar het was al te laat. In totaal zijn we 30 uur allemaal behoorlijk van de kaart geweest. Alles was een waasbeeld, dingen draaide weg, je voelde je hart leek wel 2 meter buiten je lichaam kloppen, je armen zwoven maar wat heen en weer, ik vond het vreselijk. Het was een groot drama en hoop het nooit weer mee te maken.
Weet eerlijk gezegd niet hoe dit zo is gekomen? En kan best aannemen dat men dit een onzin verhaal vind, want het klinkt redelijk ongeloofwaardig, vonden mn ouders eerst ook .
Maar het is dus echt gebeurd en ben heel benieuwd hoe dit zo kan komen, ga iig noooit meer blowen, andere dingetjes dan maaar"