Ja het is gewoon onze gemeente denk ik. Want de gemeente naast ons viert het juist zeer hard. Voor mij hoeft het eigenlijk allemaal niet .
#2
En, zijn jullie nog iets spannends van plan met carnaval??
Ik ben een stuk geminderd, maar zaterdag word het weer eens p-tjes tijd.
Alvast een fijne carnaval iedereen!
admin edit: Carnavalllllll is geen woord. Topic titel aangepst.
#3
Hier wordt het niet zo gevierd, carnaval. Zelf vind ik het dikke zever .
#4
He wat saai!
Ik had er tot voor gisteren ook geen zin in,maar we hadden ergens
vervroegd carnaval gevierd dus ik ben al wat in de stemming.
Vorig jaar waren we junk.. (met carnaval:P). Maar dat was te simpel,
dus moet ik nog wat verzinnen. Het is ook 1 grote onzin, maar wel
leen leuke tijd om wazig te gaan hier in de Kempen!
Liefs,
x
#5
Vanwaar in de Kempen ben je, ik woon in Mol .
#6
ik in rijkevorsel
el retro vind het raar dat het niet zo bij jullie gevierd wordt, hier wordt het echt hartstikke hard gevierd eigenlijk.
komt miss omdat je wat verder van de nederlandse grens woont? want naar wat ik heb begrepen gaan onze buren er wel serieuzer mee om dan wij
#7
ach ik vind het wel fijn voor 1 keer per jaar
perfecte gelegenheid om eens compleet zot te doen
maar meerdere keren hoeven voor mij ook niet
#8
Carnaval heerlijk !
#9
Neen.
#10
Daar doe ik niet aan mee.
#11
Wij gaan zondag naar Boxtel, even kijken of we in de stemming kunnen komen (wat meestal wel zo is als je er eenmaal bent) en maandag oppassen bij m'n zus. Dus echte carnaval zit er niet in.
#12
Carnaval.
#13
Ze dachten net dat ik verkleed was als postbode. Kutoptocht.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.