Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCarnaval

Carnaval

12 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja het is gewoon onze gemeente denk ik. Want de gemeente naast ons viert het juist zeer hard. Voor mij hoeft het eigenlijk allemaal niet :).
R
RoosJe16Lid
01-01-2024, 00:00
#2
En, zijn jullie nog iets spannends van plan met carnaval??

Ik ben een stuk geminderd, maar zaterdag word het weer eens p-tjes tijd.

Alvast een fijne carnaval iedereen! :stoned: :beer:



admin edit: Carnavalllllll is geen woord. Topic titel aangepst.
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hier wordt het niet zo gevierd, carnaval. Zelf vind ik het dikke zever :).
R
RoosJe16Lid
01-01-2024, 00:00
#4
He wat saai!
Ik had er tot voor gisteren ook geen zin in,maar we hadden ergens
vervroegd carnaval gevierd dus ik ben al wat in de stemming.
Vorig jaar waren we junk.. (met carnaval:P). Maar dat was te simpel,
dus moet ik nog wat verzinnen. Het is ook 1 grote onzin, maar wel
leen leuke tijd om wazig te gaan hier in de Kempen!
Liefs,
x
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#5
Vanwaar in de Kempen ben je, ik woon in Mol :).
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik in rijkevorsel
el retro vind het raar dat het niet zo bij jullie gevierd wordt, hier wordt het echt hartstikke hard gevierd eigenlijk.
komt miss omdat je wat verder van de nederlandse grens woont? want naar wat ik heb begrepen gaan onze buren er wel serieuzer mee om dan wij :)
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#7
ach ik vind het wel fijn voor 1 keer per jaar
perfecte gelegenheid om eens compleet zot te doen :)
maar meerdere keren hoeven voor mij ook niet
d
disasterLid
01-01-2024, 00:00
#8
Carnaval heerlijk :beer: !
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#9
Neen.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Daar doe ik niet aan mee. :)
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Wij gaan zondag naar Boxtel, even kijken of we in de stemming kunnen komen (wat meestal wel zo is als je er eenmaal bent) en maandag oppassen bij m'n zus. Dus echte carnaval zit er niet in.
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#12
Carnaval. :kots:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ze dachten net dat ik verkleed was als postbode. Kutoptocht.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."