#1
Zaterdag 31 maart is ook footworxx en psylence
El Retro zei:Ik wou gaan nondegodver, maar mijn neef trouwt die dag net...

Saivy zei:Zaterdag 31 maart is ook footworxx en psylence
Jeller zei:psylence boven alles![]()
st an zei:Sensation White
![]()
Qoca茂ne zei:Sensation Black... ben er de afgelopen twee jaar naar toe geweest.
Een groot commercieel feest.. dus ging er met grote verwachtingen heen.
2005. Een leuk feest, maar viel tegen door mijn grote verwachtingen. Het enige speciale is dat iedereen in het zwart is gekleed.
2006. minder verwachtingen.. alleen was het nu 贸贸k nog slecht. Ik zal n贸贸it meer 60 euro gaan betalen voor zo'n feest.
Geef mij maar Defqon 1, Ground Zero of Qlimax

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."