Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRaving Nightmare, Endless Torture!

Raving Nightmare, Endless Torture!

8 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
F
FreezingLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey, vroeg me af wie er zaterdag naartoe gaan

in het tarmcentre in Köln :)

echt te vette line-up en word volgens mij echt een vet feest

laatste raving nightmare dacht ik ergens gelezen te hebben


Ltrs
*
***Star_System***Lid
01-01-2024, 00:00
#2
ik zou zooo graag willen gaan, en een vriendin die gaat met een hele bus er naar toe maar kan niet want moet op het moment op mn geld letten helaas :(
F
FreezingLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ah jammer..

Ben net terug :) was super :grin:
*
***Star_System***Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Freezing zei:
Ah jammer..

Ben net terug :) was super :grin:
Klik om te vergroten...

:hearteyes: vertel me er alles over :hearteyes:
Neophyte was er he, eigenlijk zegt dat dan al genoeg :hearteyes:
F
FreezingLid
01-01-2024, 00:00
#5
jaa twas echt super :grin:

ik was ongeveer vanaf Lady Dana in de hardcore zaal, het KNALDE als een gek :grin: helemaal dooreen en alles. geen geluidslimiet had k gehoord.

nou toen evil activities kwam ging t helemaal tekeer, maar t was alleen heftig druk in die hardcore zaal waardoor je niet ff lekker uitgebreid kon loosgaan :P verder was het gwn nog super :) had er minder van verwacht eerlyk gezegd.

pendelbussen waren ook chill geregeld alleen zate die bomvol :P iedereen er natuurlyk op af renne want dat tarm centre lag best ver van de koln hbf af..

achja, was dit nu btw de laatste editie van raving nightmare???
*
***Star_System***Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Freezing zei:
jaa twas echt super :grin:

ik was ongeveer vanaf Lady Dana in de hardcore zaal, het KNALDE als een gek :grin: helemaal dooreen en alles. geen geluidslimiet had k gehoord.

nou toen evil activities kwam ging t helemaal tekeer, maar t was alleen heftig druk in die hardcore zaal waardoor je niet ff lekker uitgebreid kon loosgaan :P verder was het gwn nog super :) had er minder van verwacht eerlyk gezegd.

pendelbussen waren ook chill geregeld alleen zate die bomvol :P iedereen er natuurlyk op af renne want dat tarm centre lag best ver van de koln hbf af..

achja, was dit nu btw de laatste editie van raving nightmare???
Klik om te vergroten...


ohhh dat klinkt echt geweldig :hearteyes:
wat ontzettend kut dat ik niet daar was :(
Maar ga je mss ook naar Hellraiser vs Megarave dat is wel pas in Juni maar daar ga ik iig wel naar toe, mss dat ik daar zelfs werk
als we dan kunnen meeten (zodat ik weet wie je bent uiteraard)
krijg je gratis drinken

Nadat ik je verhaal over Raving heb gelezen heb ik zooo'n zin in een feestje he! Ik weet niet of dit de laatste editie is ik ga dat eens navragen, ik heb zoiets laatst ook al gehoord maar weet het dus niet zeker
F
FreezingLid
01-01-2024, 00:00
#7
haha weet nog niet, lijkt me wel leuk :)


K ga 28 april naar partyraiser, one men half machine part 2 :)

in borchland halle in amsterdam

goeie line up!
F
FormshiftLid
01-01-2024, 00:00
#8
Nordcore komt toch ook draaien daar? Hun zijn meesterlijk

Vriend van mij ging altijd in ze EENTJE naar Duitsland om Nordcore te zien draaien :openmouth:
F
FreezingLid
01-01-2024, 00:00
#9
haha in ze eentje? kan opzich wel, je maakt toch wel vriende daar maar lijkt me niet zo leuk eerlyk gezegd...

nordcore staat niet in de line-up, heb ook geen nordcore gezien dat ik me kan herinnere..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."