01-01-2024, 00:00#2Leuk, ik heb vanmiddag een berichtje gestuurd, geen antwoord dus ik zal me dan maar vermaken op de rest van de gentse feesten i guess
01-01-2024, 00:00#3lol.. waarom zet ge da hier? nutteloos.. + 't was ni onder de brug.. is zelfs nooit gezegd dat 't onder de brug was.. naja, stop gewoon me zulke feesjes overal rond te posten..