Tjaa.. Jullie hebben wel wat gemist hoor!!
Was echt een leuk festival, dus volgend jaar gewoon komen!
Je kan van vrijdag tot maandag op de camping slapen, met pre en afterparty op het campingterrein, dus geen reden om niet te gaan
#5
Was onderhand in mijn achtertuin. Misschien een aanrader voor volgend jaar ??
#6
Gaat er iemand dit weekend naar Solar festival in Roermond?
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.