Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Š 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGhosttown 2008 [5 April]

Ghosttown 2008 [5 April]

9 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Wie gaat er ook naar Ghosttown 2008?

Aanstaande zaterdag barst de hel los in de Vechtsebanen. Zombies en ander ondergronds gespuis zullen uit hun schuilplaatsen kruipen om
tijdens Ghosttown 2008 de stad onveilig te maken.

Hieronder vind je de laatste info en timetable.

Timetable
Area 1: Ghosttown
22:00 – 23:00 Lead
23:00 – 00:00 Bountyhunter
00:00 – 01:00 Fuckface & Paralizer
01:00 – 02:00 Promo
02:00 – 03:00 The Prophet
03:00 – 04:00 Chosen Few
04:00 – 05:00 Dano
05:00 – 06:00 Shadowlands terrorists DJ Team (JDA & Vince)
06:00 – 07:00 Neophyte

Area 2: ‘t Gezellige oldskoolfeest
23:00 – 01:00 Ricky da Dragon
01:00 – 02:30 Jeroen Flamman
02:30 – 04:00 OCD
04:00 – 05:00 Petrov
05:00 – 06:00 Ludie


Kaarten
De kaarverkoop gaat erg hard. Naar verwachting zal deze editie van
Ghosttown dan ook uitverkocht raken. We raden je aan snel je kaartje te
halen, om teleurstelling te voorkomen.

E-tickets voor Ghosttown 2008 à â‚Ŧ 29,50 zijn nog beperkt verkrijgbaar
via www.dance2eden.nl/etickets. Er wordt bij E-tickets geen presale fee in
rekening gebracht.

Kaarten zijn ook nog verkrijgbaar voor â‚Ŧ 29,50 (ex fee) bij ÊÊn van de
ruim 1000 TicketBox-verkooppunten bij jou om de hoek, zoals tabak-en
gemakszaken, Free Record Shop, Primera of Zigger.

De minimumleeftijd is 18 jaar.

Trailer:
http://www.ghosttown.nl


S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#2
Meuh, beetje matig en ontzettend commercieel feestje denk ik.. Lijkt me niet wat. Zaterdag avond lig ik lekker met m'n liefje in bedje.
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#3
nou nou! Dit is toch echt al een van de oudste terug komende hardcore feesten! en het is een heerlijk feest...
ik vond het de editie van vorig jaar veel beter dan de laatste editie van Thunderdome...

Commercieel is het niet, feest... wel!

Zaterdag avond in bed liggen!?? :openmouth: :P

hier een filmpje van Ghosttown 1997

http://video.google.nl/videoplay?docid= ... &plindex=6

Eerst zien, dan oordelen toch!
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dance 2 Eden(organisatie van Ghosttown) zijn 1 van de grondleggende organisaties achter the hardcore vanaf het begin...dus lijkt me sterk dat het een baggerfeest wordt
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#5
een addje:

Op zaterdag 5 april zal de rust in de stad ruw verbroken worden..
Wanneer de duisternis valt, zal een niet te stoppen ondergronds leger zijn
jaarlijkse opwachting maken in De Vechtsebanen in Utrecht.. De stilte zal
dan overgaan in de beste early rave, op Ghosttown 2008!

Dit jaar is het 15 jaar geleden dat de eerste editie werd georganiseerd
van dit legendarische en meest toonaangevende early hardcore
evenement. Reden voor een zeer speciale nacht met een extra dikke line-up.
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#6
Tis in me achtertuin maar geen zin..
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#7
Supervlieg zei:
Tis in me achtertuin maar geen zin..
Klik om te vergroten...

zal je wel veel overlast hebben :rolleyes:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#8
Beter Hardcore Junky in de Hemkade!


Hellfish :hearteyes:
TOA :hearteyes:
Day-Mar :hearteyes:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#9
SperSIZEboon zei:
Beter Hardcore Junky in de Hemkade!


Hellfish :hearteyes:
TOA :hearteyes:
Day-Mar :hearteyes:
Klik om te vergroten...

jij begrijpt :mrgreen:
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hahaha, dt wist ik helemaal niet :grin:
Oops.
:openmouth: :beer:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."